deltamannen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Må spillet være fra samme region som DLC? I så fall er det noen måte å fikse det på. Har kjøpt alle DLC på PSN men under "ekstras" i menyen står det "to play extra content, you must first download extra content via the Playstation Store" Hjelp.. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, har du amerikansk versjon av spelet må du kjøpe DLCs frå US Store (pga Disc/Game ID eller noko sånt). Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Huff for noe dritt.. Hva med savegames og slikt da, går det greit å overføre saves mellom profiler, eller må jeg starte spillet helt på nytt? Lenke til kommentar
leterel Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Gjorde en lignende bommert med Bioshock en gang i tiden - irriterende det. Mener å erindre at jeg til slutt kjøpte DLC-en på US Store og installerte der, men at jeg etter dette kunne gå inn igjen i min europeiske profil og spille det derfra. (Spillet var kjøpt i USA). Endret 8. mars 2010 av leterel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå