Yazfat Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Skal inn på en kompis sin ftp, jeg har kun lov til å ha 1stk login. Det virker som hans ftp ikke har oppfattet at jeg har logget meg av. Finnes det en måte å logge seg inn å sende en "kill" kommando? Håper dere skjønner hva jeg mener. Bruker FlashFXP 220 KNUGEN (glftpd 1.24_Linux) ready. USER yazfat 331 Password required for yazfat. PASS (hidden) 530 Sorry, your account is restricted to 1 simultaneous logins. Connection failed Delaying for 120 seconds before reconnect attempt #1 Lenke til kommentar
MeatBall Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Skal inn på en kompis sin ftp, jeg har kun lov til å ha 1stk login. Det virker som hans ftp ikke har oppfattet at jeg har logget meg av. Finnes det en måte å logge seg inn å sende en "kill" kommando? Håper dere skjønner hva jeg mener. Bruker FlashFXP 220 KNUGEN (glftpd 1.24_Linux) ready. USER yazfat 331 Password required for yazfat. PASS (hidden) 530 Sorry, your account is restricted to 1 simultaneous logins. Connection failed Delaying for 120 seconds before reconnect attempt #1 Hold inne Shift tasten når du logger deg inn på FTP serveren eller legg inn et utropstegn foran brukernavnet ditt i site manager. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Det funket med utropstegnet, takk skal du ha. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå