Øystein.F. Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det er mykje som tyder på at alle gode ting er to. Les hele saken Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Å nei! Ingen blod!? Jeg som hadde håpet på urealistiske manga blodsprut (litt som i kill bill) Det hadde gjort spillet utrolig fett synes nå jeg:) Hadde vært gøy med en demo. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Eneste jeg misliker med dette spillet er at den krever den "addon" til wii remote. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Blir litt feil å kalle Red steel 1 en fiasko når den solgte over 1 mill på verdensbasis til slutt Kilde: http://www.thatvideogameblog.com/2008/11/20/sales-of-original-games-on-the-wii-part-1/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har stor tro på dette spillet og tror det kan bli et av Wiis beste spill. Var og så heldig at jeg fikk forhåndsbestilt det til 1,- pluss to spill hos gamestop før de fant ut at de skulle ha 199,- og to spill. Gleder meg veldig til det kommer senere denne måneden. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Wow! Dette var litt av ein makeover! Var ikkje så begeistra for nummer 1, men dette var ein skikkeleg opptur! Tippar det blir innkjøp her i gården. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Bra at de faktsik har begynt å innse at den orginale wiimoten var for upresis. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå