OHJohansen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 LCD- og plasmaskjermer skal transporteres stående ? ellers kan du oppleve en overraskelse når du kommer hjem. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da er det rart at alt av PC skjermer leveres i esker som er merket at de skal ligge, dette gjelder jo LCD og har tidligere lest og hørt at plasma skalstå Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kjøpte Samsung 55" LED på Expert i Ski for et par måneder siden, og da fikk jeg akkurat plass til den baki bailen når den lå. Han på vareutleveringa lo og ble imponert når han så den skli inn akkurat baki en Golf. Fikk INGEN beskjed om transport av tven, hverken fra han som demonstrerte den i butikken, han som ekspederte meg i kassa eller han som utleverte tven, så Nils Erlimo prater ikke helt sant. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Husk at når du skal kjøre den stående i f.eks en varebil MÅ du bruke noe som støtter opp skjermen. F.eks en stang som du ekspanderer fra gulv til tak. De blir brukt i lastebiler, men jeg ser ikke at det skulle være et problem å bruke de i varebiler også. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kjøpte ny tv på elkjøp for 2 mnd siden, og fikk beskjed om at jeg kunne transportere den liggende siden det var LCD.. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 LCD skjermer kan da fraktes liggende, LOOL. FYL FML........................................... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Tja, jeg vil tro at en stor del av flatskjermene kjøpes på nett og at de kommer velberget frem. Handler bare på nett og aldri opplevd skader på skjerm fra transport. Kjøpt skjermer siden 2003. At transportør skulle bry seg om dette ,kan jeg aldri tenke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg