Gå til innhold

Nintendo DSi XL: førsteinntrykk


Tailzo

Anbefalte innlegg

Nope de passer ikke siden de har en annen type kontakt, det du trenger da er strømtransformator som kan kjøpes på Clas Ohlson o.l.

Jeg kjøpte min DSi XL på CDON da jeg ville ikke ha noe fra utlandet som gjorde DSi XL enda dyrere

Og 12 september kommer det et priskutt på DSi og DSi XL til de som ikke har disse maskinene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DS spill er vel sonefrie? Jeg har iallefall kjøpt DS spill fra England og de har funket på min DS Lite. Men om den DSn er fra England er vel laderen annerledes og passer ikke inn i kontaktene vi har i Norge?

 

 

Hm. ja lest også flere steder nå at Spillene er sonefrie... men ikke DSi maskinen (da gjelder vel det samme for DSi XL). Som begrenser visse spill... om dette stemmer.

Lader er vel ikke så vanskelig og få tak i kansje. Har også en DS fra før så laderne går kansje om hverandre?

 

...XL frister fordi jeg har hørt den kan brukes som skisseblok og jeg driver med kunst. Så må ha Art Academy.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror jeg har funnet svar på mine egne spørsmål.

DSI og DSI XL er jo nettbasert, derfor er alt med nettet og gjøre som nedlastninger av spill og program sonebegrenset og vil ikke fungere i norge, mens spill i seg selv er sonefrie. En DS med UK sone.. (etter jeg fikk vite) skal fungere i Norge. Derfor kan man importere hvit DSi fra feks England eller som jeg fant Dansk nettside.

 

Jeg er ikke 100% sikker på dette så ver så snill og si fra om noen mener det samme eller det motsatte.

Endret av A.Lala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...