Tailzo Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Jeg kjøpte en DSi XL til kona i dag. Nå trenger hun ikke lenger å låne min Lite. Det første vi la merke til er hvor stor den egentlig er. Vi valgte den i grå-brun farge, noe som ser veldig stilig ut. Med maskinen følger det med: a bit of Brain Training- art Ordbok - 6 språk Opera web browser Om maskinen: 4,2 tommer skjerm Tykkere og større penn + alle DSi funksjoner Spør i vei Endret 5. mars 2010 av Tailzo Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Mulig å ta bilde av den ved siden av en DSi? Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Mulig å ta bilde av den ved siden av en DSi? Jeg har selv ikke DSi, bare DSL. Så jeg brukte et bilde jeg fant på nettet. Konas DSI XL er mørk grå-brun i fargen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er helt utrolig stor forskjell på skjermstørrelsen. Har bestemt meg at når jeg kjøper meg mitt neste DS spill (som blir Again som jeg tror kommer i slutten av April) så skal jeg ha meg DSi XL også. Skal ha den vinrøde, synes den var utrolig lekker Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvilke farger kommer den i? Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Hvilke farger kommer den i? Vinrød og mørk grå-brun. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kunne den ikke kommet i noen mer tiltrekkende farger enn de der? <_< Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Du kan bestille den i hvit også fra cdon.com http://cdon.no/spill/nintendo_dsi_xl_naturalwhite-7861684 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Da ble det straks litt bedre. Om den kommer i svart også, så kanskje det blir et kjøp. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Du kan bestille den i hvit også fra cdon.com http://cdon.no/spill/nintendo_dsi_xl_naturalwhite-7861684 Kommer den hvite til Europa altså, synes å huske de sa den hvite var Japan only. Har i likhet med trådstarter kjøpt den mørkebrune DSi XL, synes den var stilig, ikke så langt unna å være svart egentlig. Håper den ligger i postkassa snart. Så var det bare å finne noe å spille frem til Heart Gold kommer den 26. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Du kan bestille den i hvit også fra cdon.com http://cdon.no/spill/nintendo_dsi_xl_naturalwhite-7861684 Kommer den hvite til Europa altså, synes å huske de sa den hvite var Japan only. Har i likhet med trådstarter kjøpt den mørkebrune DSi XL, synes den var stilig, ikke så langt unna å være svart egentlig. Håper den ligger i postkassa snart. Så var det bare å finne noe å spille frem til Heart Gold kommer den 26. Leste det jeg også, så kanskje de har spesialimportert den? For den er den eneste av de tre fargene som ikke har utgivelsesdato der. Står bare "kommende". I tillegg er den 100,- dyrere enn de andre. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Er det bare jeg som forhåndsbestillte som enda ikke har den? Cdon som var de billigste forteller meg at den ikke er inne før kanskje den 19'de Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Bestillte fra Platekompaniet og de har sendt den, så regner med at jeg har den her snart. Skal komme med mitt førsteinntrykk så fort jeg har fått et inntrykk. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 XLen er prikk lik DSi? Bortsett fra størrelse på skjerm osv..? F.eks så er det ikke noe plass til gba spillene, som på DS Lite eller DS "fat"? Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 XLen er prikk lik DSi? Bortsett fra størrelse på skjerm osv..? F.eks så er det ikke noe plass til gba spillene, som på DS Lite eller DS "fat"? Ingen GBA slot nei. Har plass til et sd kort isteden ser det ut til. Personlig synes jeg det er et bra kjøp. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) XLen er prikk lik DSi? Bortsett fra størrelse på skjerm osv..? F.eks så er det ikke noe plass til gba spillene, som på DS Lite eller DS "fat"? Ja det er for det meste bare størrelsen på skjermen som er betydelig endret, men bare det vil jeg si var verdt pengene. Det beste av alt er dog den nye stylusen i normal penn-størrelse, aldri mer stive fingre på meg. Skjermen er så og si dobbelt så stor som på DSi og det er en godt merkbar forskjell. Det er også klart og godt bilde og god lyd i maskinen. Det følger med et svært morsomt Hjernetrimm-program som jeg har brukt mange timer på allerede, i tillegg oppdaget jeg også at jeg fikk med 1000 gratis poeng på DSi Shop (som straks ble brukt på det orginale Rayman). Absolutt et godt kjøp. Edit: Og nei ingen GBA-slot, men en slot for SD-card er der. Så får vi bare håpe at den nye maskinen 3DS ikke kommer så altfor snart. Endret 26. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Sitter nemlig å vurdere om jeg skal kjøpe en DS igjen, solgte DSi'en min og Pokemon Platinum for noen måneder tilbake, og nå etter at jeg har sett div. reviews av Pokemon HeartGold/SoulSilver så har jeg fått innmari lyst til å spille det. Dog vet ikke helt om det er verdt en ny spillemaskin. Lenke til kommentar
A.Lala Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hvilke farger kommer den i? Først Brun og rød ... og hvit. Senere Grønn, Blå og Gul, klare sterke farger. Lenke til kommentar
A.Lala Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Falt for den hvite DSi XL, men det var vanskeligere og få tak i enn jeg trodde. Ingen norske butikker jeg var i hadde den. Tittet på nettet og fant ikke noe på norske søk der heller. Fant en på en dansk side som var merket med (UK) bak. Om jeg kjøper denne kan jeg bruke mine Ds spill som er kjøpt i norge da? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 DS spill er vel sonefrie? Jeg har iallefall kjøpt DS spill fra England og de har funket på min DS Lite. Men om den DSn er fra England er vel laderen annerledes og passer ikke inn i kontaktene vi har i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå