Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Hadde vært morro hvis alle som spilte på PC kunne skrive BC2-navnet sitt her, sånn at vi kunne spille sammen! Atsjonas - Atsjonas Nero Wulf - NeroWulf Selklubber - Soldato bmund - bmund henrikrox - henrikhoe[ Malactica - Malactica Såpe - MrGulost ThaBug - ThaBug kapteinknegg - kapteinknegg EvilLeader - Evilleader Yfel - Ubilaz zimmer - zimmerh peasandpeace - peasandpeace Qvistha - Qvistha Peder - pdR_ Kule-Ku - CowMan Sgt.T.Grant - Sgt.T.Grant Keylar - Kellis Jokky - rko4life guineas - Raichor Exia - Ex1a Spifflelight - Spifflelight Zealuu - Zealuu Jikla - Andareas Mr_Ghost - Shadow{Nor} Leaf - Attickus MrDarkey - MrDarkey Borbra - Borbra eindude - eindude guineas - Raichor Phydeos - Phyedos Big h3aD - Big h3aD Bulletfeed - XitraZz Backstabber - 13ackstabber Snut_Wilderness - SNUT_Wilderness Nightmare - Nemizr MadRos - Akatski Error - SirCirdan Zarax - Zarax Laland - Lalanden Xifi - Xifi MrLee - MrLee.NO Nesumar - Nesumar Mamba - Julenizza dimdal - dimdal Draift - Sgt.Corbec Ares1980 - Ares1980 topher - toph1980 (Si ifra hvis jeg har skrevet noen av navnene feil) Endret 17. april 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 henrikhoe, og jeg vil gjerne spille med folk med mic i dag, hadde vært kunge, ja jeg ser på deg atsjonas Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Malactica er navnet har bare en kompis æ spille med uansett. trenger fler Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 heter MrGulost. siden dette er pc only, jeg vet det er off topic, men hvordan får jeg console? Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 ThaBuG Spiller som regel bare rush. Er i lvl 16 B). Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 peasandpeace Ja, jeg har mikrofon. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kellis in-game. Steam iD i signaturen min forøvrig . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 rko4life ^^ Lenke til kommentar
guineas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hadde vært morro hvis alle som spilte på PC kunne skrive BC2-navnet sitt her, sånn at vi kunne spille sammen! Raichor her, jeg vil gjerne spille med noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå