TRS Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hei Jeg la merke til idag at mine mouse skatez (som forøvrig ikke gjorde opplevelsen noe særlig bedre) var løse i hjørnene så jeg tenker at jeg like gjerne kan ta dem av. Men av erfaring vet jeg at det så og si ALLTID henger igjen masse lim der teipen har vert. Så jeg lurer på hva som er bra for og fjerne lim? Skylle musen under varmt vann er utelukket 8) På forhånd takk! Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Vel, det er nå en gang sånn at du nesten må velge mellom varm luft eller vann for å få det av. Nå er hverken varmepistoler eller vannbøtter no jeg anbefaler på ei datamus, men du kunne jo prøve med varmt vann på q-tips? Det finnes jo selvfølgelig også haugevis med kjemikalier, men hva du skal bruke avhenger av typen lim. Med mindre du finner en universalløsning. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Teknisk sprit er egentlig det beste, men rødsprit funker også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå