Prottis_InnleggNO Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Heisann lurer på om det er noen som har testet spillet for jeg vurderer sterkt å kjøpe det her:) Er det noe som er bra, eller annerledels fra de ander FF spillene som gjør at dette er noe man burde kjøpe eller er det mye det samme i formen kjedelig og monotont, for det er jo selvfølgelig endel likheter:P Men er stor fan av FF spillene og har spilt nesten alt fra 7 og opp + noen av de eldste. Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Kritikken som går igjen i alle reviewene jeg har lest er at spillet er linært. Dersom du ikke har noe i mot å spille et spill fra A til Å, fra perm til perm slik historien er skrevet, så vil du like FF13. Merk: Dette er inntrykket jeg har fått uten å selv ha kjøpt spillet. http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/finalfantasy13?q=Final%20Fantasy%20XIII Som du kan se er kumulasjonen av 16 reviewer en meget grei score. Gamer.no gav det 9 av 10. Endret 5. mars 2010 av Yzer Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Dette blir god knall, det er jeg rimelig sikker på. Forutsatt som nevnt at du tåler å gå i halsbånd gjennom store deler av spillet. Så forøvrig en anmeldelse av spillet der man mente man ble satt til å utføre knotete akrobatikk for å komme seg videre, for å ta fokuset vekk fra de kjedelige omgivelsene. Gjør deg med andre ord heller opp din egen mening ut fra det du har sett og lest om spillet, enkelte anmeldere kan umulig være habile folk. Lenke til kommentar
Ytreeide Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Dette blir god knall, det er jeg rimelig sikker på. Forutsatt som nevnt at du tåler å gå i halsbånd gjennom store deler av spillet. Så forøvrig en anmeldelse av spillet der man mente man ble satt til å utføre knotete akrobatikk for å komme seg videre, for å ta fokuset vekk fra de kjedelige omgivelsene. Gjør deg med andre ord heller opp din egen mening ut fra det du har sett og lest om spillet, enkelte anmeldere kan umulig være habile folk. Du må ikke høre på anmeldelser på VG nett. dette spillet kommer til å bli helt fantastisk, ingen tvil. Selv om jeg er litt skeptisk til denne lineære storyen som det blir nevnt overalt. Battle systemet ser jo ut til å være helt konge. og disse "kjedelige omgivelsene" ser jo helt vanvittig ut Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Dette blir god knall, det er jeg rimelig sikker på. Forutsatt som nevnt at du tåler å gå i halsbånd gjennom store deler av spillet. Så forøvrig en anmeldelse av spillet der man mente man ble satt til å utføre knotete akrobatikk for å komme seg videre, for å ta fokuset vekk fra de kjedelige omgivelsene. Gjør deg med andre ord heller opp din egen mening ut fra det du har sett og lest om spillet, enkelte anmeldere kan umulig være habile folk. Du må ikke høre på anmeldelser på VG nett. dette spillet kommer til å bli helt fantastisk, ingen tvil. Selv om jeg er litt skeptisk til denne lineære storyen som det blir nevnt overalt. Battle systemet ser jo ut til å være helt konge. og disse "kjedelige omgivelsene" ser jo helt vanvittig ut Selvfølgelig skal du høre på anmeldelsen fra Vg, og alle andre aviser og spill sider du leser. En skal alltid huske at en anmeldelse er 1 persons mening om et spill, om en anmelder gir terning 1 til et spill er det godt mulig du kommer til å elske spillet... Folk må slutte å tro blindt på anmeldere der ute, spesielt dem få som gir den karakteren som du vil at spillet du ikke har spilt enda skal få. Kun pga du har selv så store forhåpninger om det.... Et eksempel er Aliens vs Predator , får genrelt middels anmeldelser der ute og noen slakter det. Kjøpte det for noen dager siden....jeg elsker spillet. Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Dette blir god knall, det er jeg rimelig sikker på. Forutsatt som nevnt at du tåler å gå i halsbånd gjennom store deler av spillet. Så forøvrig en anmeldelse av spillet der man mente man ble satt til å utføre knotete akrobatikk for å komme seg videre, for å ta fokuset vekk fra de kjedelige omgivelsene. Gjør deg med andre ord heller opp din egen mening ut fra det du har sett og lest om spillet, enkelte anmeldere kan umulig være habile folk. Du må ikke høre på anmeldelser på VG nett. dette spillet kommer til å bli helt fantastisk, ingen tvil. Selv om jeg er litt skeptisk til denne lineære storyen som det blir nevnt overalt. Battle systemet ser jo ut til å være helt konge. og disse "kjedelige omgivelsene" ser jo helt vanvittig ut Selvfølgelig skal du høre på anmeldelsen fra Vg, og alle andre aviser og spill sider du leser. En skal alltid huske at en anmeldelse er 1 persons mening om et spill, om en anmelder gir terning 1 til et spill er det godt mulig du kommer til å elske spillet... Folk må slutte å tro blindt på anmeldere der ute, spesielt dem få som gir den karakteren som du vil at spillet du ikke har spilt enda skal få. Kun pga du har selv så store forhåpninger om det.... Et eksempel er Aliens vs Predator , får genrelt middels anmeldelser der ute og noen slakter det. Kjøpte det for noen dager siden....jeg elsker spillet. Hehe så sant så sant;) Takk for tilbakemeldinger jeg ville bare høre fra folk på innlegg.no for gutta har som regel peiling her. Og om det ble anbefalt og det blir det jo FF seriene er jo knall spill og om serien er lineær så er den sikkert litt fengende.. Jeg hadde også lest vg sin anmeldelse på jobb idag.. Og var litt halvskeptisk. Men har gledet meg litt til dette og håper det ikke blir for monotont;) Uansett takk for alt sålangt;) om noen har noen egne erfaringer og spilt spillet vil jeg gjerne høre dem. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hva skjer med at det ikke er noen 50 sider lang "Den store Final Fantasy XIII-tråden" a? Det er jo det største spillet siden PS3 ble released (ja, det er et PS3-spill, at Xbox 360-eiere får det er bare flaks ). Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Vell nå kom jo det aller første spilene i Final Fantasy til Nintendo og det var ikke før FF VII kom att det gikk fra Nintendo til Playstation hvor serien fikk ett større oppuss en hva som hadde vært tilfelle enn i Nintendo dagen da spillene hovedsaklig ble lansert i Japan. Att Final Fantasy XIII kommer på flere enn en konsoll ser jeg bare som positivt da dette kan føre til att fanbasen for serien øker. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg må nesten skaffe meg dette spillet etterhvert, har hatt mye glede med de få FF-spilla jeg har spilt (FFVII og FFX). Jeg tror faktisk at FFX var et av de spilla som virkelig gjorde meg til en gamer, når jeg spilte det ble jeg hvertfall heftig "moved" av flott grafikk, fet gameplay og rørende historie. Litt synd at det skal være så veldig linnært (litt er greit, men ikke heeelt ). Det passer allikevel fint inn med spillestilen min om dagen, så jeg får la det gå Looking forward to it! =) Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Vært ute i lunsjen og handlet FF XIII. Arbeidsdagen kan ikke bli ferdig fort nok og jeg har NULL konsentrasjon igjen til mine egentlige gjøremål. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå