Gå til innhold

Kommer det Half-Life2 demo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legg merke til at jeg hverken bekreftet eller avkreftet akkurat det spørsmålet.. :wink:

 

Det kom jo demo til Half-Life, og det er nesten en smule arrogant og foruroligende om de driter i å lage en for HL-2 fordi de regner med at det selger som hakka møkk uansett. Håper jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Det kom jo demo til Half-Life, og det er nesten en smule arrogant og foruroligende om de driter i å lage en for HL-2 fordi de regner med at det selger som hakka møkk uansett. Håper jeg tar feil.

 

Demoen til Half-life kom vel mellom et halvt år et helt år etter spillet. Men, den hadde jo også helt nye brett.

Lenke til kommentar
Demoen til Half-life kom vel mellom et halvt år et helt år etter spillet. Men, den hadde jo også helt nye brett.

*kremtehost* tre måneder... men allikevel; poenget med demoer og try berfore you buy forsvinner liksom bittelitt der, ja...:lol:

 

um, det vil ikke være den første gangen en demo kommer ut lenge etter release av spillet...hvis det skjer...

Lenke til kommentar

neia, MEN... poenget er fortsatt (så godt som) borte... du KAN jo trye before du buyer (sorry, jeg måtte bare) tre måneder etterpå, men da har du vel antakelig prøvd det hos n antall kamerater som ikke var like tålmodige som deg først...

 

tenk så morsomt det hadde vert om alle filmene og bildene til HL2 var fake, og når man kjøper HL2 så er det egenlig bare en moda versjon av wolfenstein3d

skulle likt å se den spillutvikleren som så til de grader skjøt både seg selv og sine neste i foten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...