hwknut Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Kommer det Half-Life2 demo? :-? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Er Jorden rund? Ja, men ikke som en kule. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 kjettere! jorden er firkantet! Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 kjettere! jorden er firkantet! Den beste teorien siden jeg leste om at jorden var flat... Lenke til kommentar
Mass Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Når kommer det en demo av HL4? Lenke til kommentar
joac Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Kommer det Half-Life2 demo? :-? Tja. Gabe Newell i Valve har sagt at det ihvertfall neppe kommer noen før lansering.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Legg merke til at jeg hverken bekreftet eller avkreftet akkurat det spørsmålet.. :wink: Det kom jo demo til Half-Life, og det er nesten en smule arrogant og foruroligende om de driter i å lage en for HL-2 fordi de regner med at det selger som hakka møkk uansett. Håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Når kommer det en demo av HL4? Når det kommer en demo til Half Life 4 ? Vel! Det tar nok sin tid ja! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Liker ikke demoer, husker deus ex demoen, spilte de to første brettene så utrolig mye, så når jeg kjøpte spillet var jeg så lei av de to brettene at jeg aldri giddet å komme meg forbi de Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det kom jo demo til Half-Life, og det er nesten en smule arrogant og foruroligende om de driter i å lage en for HL-2 fordi de regner med at det selger som hakka møkk uansett. Håper jeg tar feil. Demoen til Half-life kom vel mellom et halvt år et helt år etter spillet. Men, den hadde jo også helt nye brett. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Demoen til Half-life kom vel mellom et halvt år et helt år etter spillet. Men, den hadde jo også helt nye brett. *kremtehost* tre måneder... men allikevel; poenget med demoer og try berfore you buy forsvinner liksom bittelitt der, ja... Lenke til kommentar
do'h Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 tenk så morsomt det hadde vert om alle filmene og bildene til HL2 var fake, og når man kjøper HL2 så er det egenlig bare en moda versjon av wolfenstein3d Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Demoen til Half-life kom vel mellom et halvt år et helt år etter spillet. Men, den hadde jo også helt nye brett. *kremtehost* tre måneder... men allikevel; poenget med demoer og try berfore you buy forsvinner liksom bittelitt der, ja... um, det vil ikke være den første gangen en demo kommer ut lenge etter release av spillet...hvis det skjer... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 neia, MEN... poenget er fortsatt (så godt som) borte... du KAN jo trye before du buyer (sorry, jeg måtte bare) tre måneder etterpå, men da har du vel antakelig prøvd det hos n antall kamerater som ikke var like tålmodige som deg først... tenk så morsomt det hadde vert om alle filmene og bildene til HL2 var fake, og når man kjøper HL2 så er det egenlig bare en moda versjon av wolfenstein3d skulle likt å se den spillutvikleren som så til de grader skjøt både seg selv og sine neste i foten... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Valve vet at folk vil kjøpe, derfor trenger de ikke gi ut demo. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 veldig sant, valve hadde ikke trengt å gi ut noen screens heller, navnet selger seg selv, de vet at det vil selge bra Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 ....men de vil nok lansere en demo uansett, ikke f*** om jeg bruker 400+ kr på et spill uten å ha prøvd det først Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Nei, det kommer ingen HL2 demo. Når det kommer ut forresten? Er det ikkje i september/november en gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå