atomex Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 har tenkt på og kjøpe meg leufken Genesis vannkjølingssett med ett 156w peltier element.... er det noen som har eller har lest noen tester på dette settet.... hvis det er noen som har noen bilder av hvordan man isolerer rundt peltier elementet amd tbird 1400@1553 msi k7t-266 pro-r 256ddr ram geforce2 pro@qvadro2 pro Lenke til kommentar
blackice Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Quote: atomex skrev (2002-02-04 11:19):har tenkt på og kjøpe meg leufken Genesis vannkjølingssett med ett 156w peltier element....er det noen som har eller har lest noen tester på dette settet....hvis det er noen som har noen bilder av hvordan man isolerer rundt peltier elementet Det er skrevet en del om isolering rundt peltier på http://www.nordichardware.no hvis jeg ikke husker helt feil :smile: Det er en negativ ting med dette settet, det er så vidt jeg kan har oppfattet det ikke bruk av coldplate. Det bør man ha hvis man skal ha maks effekt ut av peltier elementet. Det blir vel litt vanskelig å få til å funke med coldplate siden peltier bare har støtte/kontakt med vannblokka langs kanten. Men det selges jo som et sett så det burde jo funke bra... :smile: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Quote: blackice skrev (2002-02-04 14:27): Quote: atomex skrev (2002-02-04 11:19): har tenkt på og kjøpe meg leufken Genesis vannkjølingssett med ett 156w peltier element.... er det noen som har eller har lest noen tester på dette settet.... hvis det er noen som har noen bilder av hvordan man isolerer rundt peltier elementet Det er skrevet en del om isolering rundt peltier på http://www.nordichardware.com hvis jeg ikke husker helt feil :smile: Det er en negativ ting med dette settet, det er så vidt jeg kan har oppfattet det ikke bruk av coldplate. Det bør man ha hvis man skal ha maks effekt ut av peltier elementet. Det blir vel litt vanskelig å få til å funke med coldplate siden peltier bare har støtte/kontakt med vannblokka langs kanten. Men det selges jo som et sett så det burde jo funke bra... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå