Prnkstr_InnleggNO Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer med gullstikka:) Glitrende side som virkelig fortjener det:) Lenke til kommentar
EspenWiik Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Vil bare si gratulerer og at jeg så dette komme. Før brukte jeg bare spill.no til å følge med på spill og sånt, men etterhvert som tiden gikk så mistet de liksom grepet og produserte veldig få artikler. Dere i gamer.no har virkelig stått på og fortjener dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 hele utdelingen var rimelig ræv imo, og elendig at det kun er "representanter" tilstede, altså sidesleikende slipsnisser. Stoler 0 på de avstemmingene der. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hadde vært "mer retterferdig" om stemmer telte 50% og en fagjury 50%, eller noe i den gaten. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Det fikk flest stemmer av oss spillere..... Det er nok mange konsoll spillere som også stemte for MW2 som årets PC spill. Merkelig nok . Endret 7. mars 2010 av Keylar Lenke til kommentar
crippen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Godt te helvete, mw2 vinner av så mange priser. Dumt at eg mistet så mye troverdighet for gullstikka. Husker modern warfare 1 vant prisen, og eg visste nesten ingenting om spillet, så eg kjøpte det og storkoste meg noe så inn i granskauen. Mw2 derimot, eg spilte det 2 uker og aldri rørt det dritet siden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Æsj. Flower tapte mot Battlefield 1943. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå