Gå til innhold

Gamer.no kåret til beste spillmedie


Anbefalte innlegg

Gratulerer Gamer, det var sannelig på tide.

Men må si meg uenig i noen av vinnerne, som Modern Warfare 2 som årets PC-spill?? Det er jo på grensen til idiotisk. Måten PC-spillerne ble behandlet på, og nedgradert burde vært nok til at dette ikke nådde førsteplassen. Jeg vil heller ikke klassifisere det som årets actionspill, greit nok, det er gøy og at det der, men det er ikke spesielt "bra." Årets actionspill burde derimot gått til enten Batman: Arkham Asylum eller Uncharted 2, begge disse spillene er mye bedre gjennomført og inneholder en historie og setting som nesten ikke kan måles med noe annet.

Jeg synes forsåvidt også at Shadow Complex burde vunnet årets nedlasbare spill, det er mye mer gjennomtenkt, og det ligger sikkert mer arbeid bak det enn Battlefield: 1943 som egentlig virker mer som en mod til Bad Company.

MW2 som årets PC-spill lukter idioti lang vei. Batman: AA burde sopt inn mange priser!. :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor kunne man stemme?

 

Jeg forstår uansett ikke hvorfor et spill som tar 10steg tilbake når det gjelder multiplayer ender opp som årets flerspiller....

 

Og hva er cluet med å kombinere eventyr/rollespill i samme kategori. Spillene i den kategorien kan jo ikke sammenlignes litt engang..... Disgaea, Dragon Age, Sherlock Holmes, Mario og Luigi? Hvorfor ikke bare slenge in MW2 som et eventyrspill når de først var i siget?

 

TW årets strategi?

 

Er vel bare å konkludere med at fjordåret var et stort fail år på spillfronten. Selv om jeg av en eller annen grunn innbilte meg at det dukket opp en del godbiter. Men jeg tenker sikkert på 2008(Trolig ikke, men tiden flyr)

 

Utrolig trist at spill bare blir dårligere og dårligere.

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle gratulasjoner og alle stemmene vi fikk! Vi er en svært stolt redaksjon nå som dere sikkert forstår. Dette kommer vi til å leve på lenge! :-)

 

Jeg hadde egentlig tenkt å formulere en lengre kommentar i dag, som skulle publiseres på forsiden, men rakk ikke å komme så langt. Håper å kunne gjøre det tidlig neste uke.

 

AltF4: Du gjorde det bra på scenen, og det var veldig hyggelig å treffe deg.

 

Hvor kunne man stemme?

http://www.gamer.no/article.php?articleId=44903

Endret av TST
Lenke til kommentar

Var ikke noen sending i år. Det var egentlig på tide at de fant ut at dette ikke var noe å sende da det tidligere har vært direkte flaut og se på. I år derimot hørtes det ut som om det var litt sjel der så det hadde ikke vært helt feil med en stream iallefall.

 

Og gratulerer til Gamer, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Gratulerer gamer.no! Siden jeg ikke leser noen andre norske spillmedier enn gamer så har jeg ikke noe sammenlikningsgrunnlag, men dere er sikkert best!

 

Når det gjelder gullstikka forøvrig så skjønner jeg ikke poenget i det hele tatt. En bransjepris for en bransje som nesten ikke eksisterer i Norge? Det eneste jeg får ut av denne prisutdelingen er kunnskapen om at Modern Warfare 2 er det mest populære spillet i Norge. Sender man da en gullstikke eller 5 til Infinity Ward? Jepp, tipper den havner på en hedersplass midt på peishylla til Jason West og Vince Zapella. Kanskje de kan bruke prisene til å gjøre litt hærverk, de er sikker solide nok til å gå igjennom frontruten på porschen til sjefen i Activision-Blizzard.

Lenke til kommentar

Gratulerer gamer.no så mye med en fantastisk annerkjennelse, som virkelig er fortjent! Dere har virkelig lagt inn et fantastisk stykke arbeid etter bruddet med edda media for et år siden, og dere har kjempet dere tilbake i toppen som norges beste spillmedie!

 

Gratulerer, og jeg gleder meg til å se hvordan dere vil fortsette denne fantastiske utviklingnen siden har hatt! :)

Lenke til kommentar

Bare jeg som reagerer på at Fifa 10 ble beste sportsspill ? Har bare spilt FM 10 av de som er på lista, men come on. Fifa 10 må være det dårligeste fifa-spillet siden.. Uhm.. Noen gang. Makan til tilfeldigheter i et spill skal du lete lenge etter. Meny- og lagringssystem er crap og musikken er like dårlig som den alltid har vært.

Har du spilt FIFA10 eller er det ren frustrasjon over at FM ikke tok seieren? Selv har jeg vandret mellom PES og FIFA i en årrekke, og FIFA10 er det mest blankpolerte fotballspillet jeg har spilt noen gang! Ja, musikken er rævva (kun to sanger etter mitt skjønn), men bryr meg midt i skuteviken i ettersom dette kun er i menyene. Men enig i at det kanskje ikke fortjener årets sportsspill ettersom NHL10 var fantastisk.

 

EDIT

Jeg ser først nå at du IKKE har spilt noen av de andre spillene enn FM10... Alvorlig talt, hold den grøtet kjeften din lukket, dette blir bare tåpelig. Uttal deg etter du har prøvd spillene du kommenterer.

 

Har nok spilt det ja. Fullført 2 sesonger i managermode, 3-4 andre managermodesesonger som er hallferdige, spilt online, spilt med kompiser og litt annet forskjellig, så jeg vet nok hva jeg prater om. La meg ramse opp hva som er dårlig:

 

- Som jeg sa i mitt første innlegg - ALTFOR mange tilfeldigheter.

- En dommer som er noe av det verste jeg har vert borti. Soleklare straffer er ikke straffe, et fordelssystem som er forfedelig osv.

- Backer er dårlige til å tilpasse seg fra angrep til forsvar. De skjærer heller ikke automatisk inn om de to andre midtstopperene er utspilt som er utrolig frustrerende.

- Kepperene er utrolig dårlige til å posisjonere seg (Har hugo lloris på mitt United-lag, så ikke si at det er pga. dårlig keeper) og har andre rare fakter ved seg. F.eks. en ball som triller sakte men sikkert over linja 3 meter lenger borte etter å ha rørt i en medspiller. Klarer altså ikke å hindre unødvendige cornere. Utspill også for den del. Håpløs boksing i rare situasjoner er også et lite problem.

 

Jeg prøver bare å forstå hvorfor i all verden det vant. Er heller ikke frustrert over at FM 10 ikke vant. Synest 09 var bedre, jeg. Så er ikke overrasket over akkurat det.

 

Det eneste nevnbart positive med Fifa 10 er at spillet går hurtigere og at du kan bevege deg i alle retninger, noe som på ingen måter veier opp for alle de negative sidene med spillet. Fifa 10 gav meg et fantastisk førsteinntrykk (noe av grunnen til at det fikk så gode kritikker av media, mener nå jeg), men etter at du spiller det endel finner du feil som er utrolig frustrerende og viktig for utfallet av kamper.

 

Men jeg må vel bare godta at dette blir valgt av folket, og da er det vel uungåelig at spill som er populære går av med seieren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...