rodrigues_ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gratulerer så mye Gamer.no! Dere fikk ihvertfall min stemme. Fortsett slik dere gjør nå, så vinner dere sikkert neste år også. Tips: Kom med videoreviews (GODE videoreviews - ikke slik som i spillverket, takler virkelig ikke fyren som snakker). Btw, til dere som whiner slikt på denne avstemmningen fordi folk flest likte MW2 og dermed stemte på det: Hold kjeft. Det som faktisk er så fint med denne avstemmningen er at man får se hvilke spill flesteparten verdsetter. Selv er jeg uenig i at det er årets beste spill, men jeg kaller ikke avstemmingen mislykket for det om. Hvorfor skal meningene til hardcore gamersa (noe som jeg antar de fleste av oss er - da vi holder til på gamer.no) bety så mye mer enn casual-spillernes? Slutt med snobberiet, det ser heelt latterlig ut. Oh, for the record, jeg eier ikke MW2 på PC engang og jeg har så vidt spilt det på konsoll. Det hadde ikke gjort meg noe om Arkham Asylum vant, for å si det slik. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gratulerer til Gamer.no Beste spillnettsiden som finnes, som jeg kjenner til ihvertfall. Ang MW2, så sier jeg: ja, det er bra spill og fortjener en pris eller to, men dette ble bare latterlig... Gleder meg til å se hvordan dere videreutvikler nettsiden ^_^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gratulerer, Gamer.no. Velfortjent, og vel så det. Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Mener Modern Warfare 2 er et ganske bra spill, men det er en vits at en konsollport kåres til årets beste pc-spill, og med iwnet også får årets beste flerspiller. Endret 5. mars 2010 av Smiiley Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gratulerer! Uenig e flere av prisene, men kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig. Sier vel igrunn mer om de som stemte. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Helt klart fortjent, dere har levert kvalitetsartikler på rekke og rad til store glede for oss lesere Nok en gang, gratulerer ! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Selvsagt er det mislykket når noen fjortiser har sittet hjemme og stemt på MW2 som gale. Har ikke sagt noe på selve arrangementet, men selve avstemningen var jo mislykket. Dét kan jeg si meg enig i. Men som rodrigues sier, så betyr ikke vår mening mer enn noen andres. Selv om de fleste som stemte frem MW2 neppe hadde prøvd noen av de andre kandidatene. Endret 5. mars 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg er nok litt sein her, men gratulerer gamer.no, dette fortjente dere virkelig! Beviset er klart, gamer.no er virkelig Norges beste spillmedie Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gratulerer, gamer.no! Vel fortjent at dere vant. Lenke til kommentar
KaosKnut Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gratulere med prisen! Den har dere virkelig fortjent. Lenke til kommentar
Mabluz Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gratulerer til Gamer og alle menneskene bak. Vel fortjent! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Når det kjem til norske gaming nyheiter så er gamer.no klart best Vell fortjent! Lenke til kommentar
CWH Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kaste meg på gratulasjonene. Gratulerer så mye til alle dere som lager Norges beste Spill medie! Angående kategori norske spill, så er det flere som ønsker denne kategorien. Med alt det som allerede skjer av norsk spillutvikling er jeg nesten overbevist om at vi vil se en slik kategori i fremtiden. Lenke til kommentar
bjornland Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gratulerer til Gamer.no, vellfortjent etter min mening, ser på kåringene at jeg ikke ligger helt likt med resten av landet når det gjelder valg av spill, men er jo faktisk flertallet som bestemmer(MW2 beste PC spill?) Uansett mange gode plasseringer. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 En norsk pris burde da være ganske viktig å ha med. Finnes nok av mindre spillutviklere i Norge. Uten å være spesielt interessert i det har jeg fått med meg nyheter om minst 3 mindre firmaer i tillegg til Funcom. I tillegg kommer det sikkert mange andre. Det at MW2 soper inn så mye priser viser kanskje at de gjorde de rette valgene med tanke på flertallet av kunder? Kanskje de fleste ikke er ute etter å sitte og leite etter gode servere, men heller hoppe rett i det. En utvilsomt interessant observering! Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Det er synd at bare AAA Titler eller titler som har fått mye forhåndsomtale blir vurdert til de gjeveste prisene. Og det at MW2 får såpass bra omtale taler heller ikke til juriens fordel, virker som om et PR-panel har vært i sving her. Endret 5. mars 2010 av Predicted Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) at Batman: Arkham Asylum ikke engang var på PC listen sier nok om den saken imo. Det er jo desidert det beste spillet som har kommet på PC på årevis. MW2.. kek, det var vel årets nedtur om noe, men sauer er trossalt flokkdyr. Men grats til Gamer, det er velfortjent Endret 5. mars 2010 av anotherzen Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 For henge meg på gratulasjonene til Gamer.no for en fortjent pris. Men når det er sagt, hva er egentlig poenget med Gullstikka og kåringene av beste spill etc...? Vi lever tross i et uland når det gjelder spillproduksjon. Om Activision eller Nintendo vinner priser her, det gir vel de faen i i den store sammenhengen? Skal man først ha en norsk pris, så burde det være en forutsetning at det var norskutviklede spill man vurderte. Se på svenskene, de har i alle fall noen studio (DICE, Paradox, Avalanche, Ubisoft Massive osv) så det produseres i hvertfall en håndfull titler i året. Hva har vi her til lands? Funcom og et par firma som lager barnespill? Og en drøss med folk som lager elendige mobilspill i håp om oppkjøp? /rant off Lenke til kommentar
flashback Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Velfortjent pris for årets spillmedium! Kan virkelig ikke sammenliknes med noen andre, om du spør meg. Selv er jeg relativt skuffet over at CODMW2 fikk såpass mange priser. Var dessuten mye mindre bra som ble stemt frem; syntes for eksempel at MW2 ikke er på LANGT nær så bra som mange andre spill. Bortsett fra multiplayerdelen, kanskje. nå er jo ikke COD det mest intelligente spillet heller, da. Og de som stemmer tydeligvis ikke eldre enn 14-15. Endret 5. mars 2010 av ayamishi Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gratulerer Gamer.no!. Dette fortjente dere så inne i granskogen!!!. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå