Gå til innhold

Gamer.no kåret til beste spillmedie


Anbefalte innlegg

:DGratulerer Gamer.no :D

 

 

 

Ang. MW2 er jeg ikke overasket, fjoråret var ett tørt og kjedelig år nesten blottet for virkelig gode spill. Jeg er glad Uncharted vant kritikerprisen, men kun fordi det rappet seieren fra MW2:D Fiender som bare pøser på hele spillet igjennom er ikke min greie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket viser at man absolutt ikke kan stole på stemmer fra den gemmene hop.

Modern Warfare 2 som årets PC spill er bare et av bevisene på at årets Gullstikka var totalt mislykket.

 

Hvorfor? Var du der? Alt jeg har hørt om showet hittil, tilsier at det hadde et betydelig løft i år i forhold til tidligere. En total fiasko kan det da ikke ha vært.

 

 

Vær så snill, ikke fortell meg at du ikke forsto hva jeg mente.

 

Jeg forsto sånn noenlunde hva du mente, du var uenig i hvilke spill som fikk prisene. Men å kalle arrangementet mislykket på grunn av dette, synes jeg er rart.

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye til Gamer.no! Tenker prisen smaker EKSTRA godt etter det året dere har vært igjennom :) Overrasker meg egentlig at Uncharted 2 ikke vant mer. Har fått inntrykk at det sitter utrolig mange der ute og forguder dette spillet, men tydeligvis ikke nok.

 

Overrasker også at MW2 vant så mange priser, men jeg må ærlig innrømme at jeg stemte på dem på PC og årets spill da det var det beste spillet jeg spilte i fjor. Å si at det er uforståelig og ufortjent får være deres utsagn, men flertallet av de som har stemt har faktisk stemt dem fram. Siden vi lever i et demokrati så resulterer vel det i at spillet som flest liker er det offisielt mest populære og fortjener da å vinne.

 

Forresten. Skjer med at årets eneste (for meg) interessante prisutdeling ikke blir sendt noe sted? Virker som gaming er en undergruppe i Norge basert på piratkopier og lusking i mørket fra LAN til LAN. Det er vel ikke farlig å vise seg offentlig nå lenger?

 

Edit: De årene jeg har stemt så har det vært IP-basert. Så når jeg har stemt så får ikke broren min stemt, når noen har stemt på skolen så går det ikke ann å stemme der. Så teorien om fjortisser som stemmer om og om igjen er litt på gelegrunnlag. Med mindre de har løpt rundt i nabolaget og lånt alles internett :p

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar

Gratulerer med prisen Gamer.no. Vel fortjent sier nå jeg. Gamer.no er den eneste spillsiden jeg er innom hver dag, opptil flere ganger om dagen faktisk.

 

For min egen del synes jeg det er latterlig at MW2 fikk såååå mange priser. Jeg vil ikke skape noe krig rundt det, men jeg synes enkelte priser kunne gått til andre spill.

Lenke til kommentar

De kunne vel egentlig endret navn på alle kategoriene til "Årets mest kjøpte XX" og resultatet ville vært klin likt, men jeg er utrolig fornøyd med at gamer er det beste spillmediet.

 

Kvaliteten, design, det brede spektret av artikler (som ikke er kun "Nye bilder av MW2", "Ny trailer fra Just Cause 2", "Nye bilder fra Halo: Reach!") og ellers generelt alt er det som har gjort gamer til det definitivt beste spillmediet der ute, selv om gullstikka sine stemmere har oversett det de siste årene.

 

Men, det som har skjedd har skjedd, og jeg er glad for at dere endelig vant den prisen dere alltid burde ha hatt :)

Lenke til kommentar

Bare jeg som reagerer på at Fifa 10 ble beste sportsspill ? Har bare spilt FM 10 av de som er på lista, men come on. Fifa 10 må være det dårligeste fifa-spillet siden.. Uhm.. Noen gang. Makan til tilfeldigheter i et spill skal du lete lenge etter. Meny- og lagringssystem er crap og musikken er like dårlig som den alltid har vært.

 

Gratulerer i samme slengen Gamer.no! Velfortjent.

Lenke til kommentar

Får vel også overbring mine hjerteligste gratulasjoner til Gamer.no for endelig å ha vunnet prisen for beste spillmedie, den burde ha kommet for lenge siden. :thumbup:

 

Noen som vet hvor mange stemmer dere vant med? Hadde vært morsomt å vite hvor stor innvirkning de 30 stemmene jeg klarte å sanke sammen hadde. :p

 

Må til slutt få utløp for min fortvilelse over resten av lista. Ingen av de jeg stemte på(med unntak av Gamer.no) vant pris :( (altså stemte jeg ikke på MW2 inoen kategorier ;) ).

Lenke til kommentar

Bare jeg som reagerer på at Fifa 10 ble beste sportsspill ? Har bare spilt FM 10 av de som er på lista, men come on. Fifa 10 må være det dårligeste fifa-spillet siden.. Uhm.. Noen gang. Makan til tilfeldigheter i et spill skal du lete lenge etter. Meny- og lagringssystem er crap og musikken er like dårlig som den alltid har vært.

Har du spilt FIFA10 eller er det ren frustrasjon over at FM ikke tok seieren? Selv har jeg vandret mellom PES og FIFA i en årrekke, og FIFA10 er det mest blankpolerte fotballspillet jeg har spilt noen gang! Ja, musikken er rævva (kun to sanger etter mitt skjønn), men bryr meg midt i skuteviken i ettersom dette kun er i menyene. Men enig i at det kanskje ikke fortjener årets sportsspill ettersom NHL10 var fantastisk.

 

EDIT

Jeg ser først nå at du IKKE har spilt noen av de andre spillene enn FM10... Alvorlig talt, hold den grøtet kjeften din lukket, dette blir bare tåpelig. Uttal deg etter du har prøvd spillene du kommenterer.

Endret av brn!
Lenke til kommentar

Først og fremst - gratulalsjoner til Gamer :)

 

Så til de mer negative aspekter ved utdelingen. For det første vil jeg nevne det faktum at det er den norske spillbansjen som tar seg av utdelingene. Greit nok, Oscar tar vel også industrien seg av, men allikvel - sjansen for at de største selskapene blir mest eksponert er i en slik situasjon relativt høy, og det er jo ikke helt heldig. Videre synes jeg det er merkelig at det ikke finnes noen katgori for beste norskproduserte spill. Hva er poenget med utdelingen da?

 

Og mens jeg først er i gang kan det også nevnes at avstemninger lik den de benytter ikke er helt heldig, nettopp på grunn av at overeksponerte spill automatisk vil oppnå bedre resultater. Et alternativ kunne vært å ha kritikere md i flere kategorier for å eksempelvis delta i å påvirke resultatet, uten nødvendigvis å bestemme det fullstendig.

 

/Rant

Lenke til kommentar

woho gratulerer gamer, såååå velfortjent og på tide dåkkar vant denne prisen :D

 

gamereactor pleier jo alltid å vinne den så det er godt å se at dåkkar endelig slo dem. gamer.no er den beste norske spill siden som er.

 

gleder meg til enda et år med flotte artikkler og konkurranser ;)

Lenke til kommentar

Videre synes jeg det er merkelig at det ikke finnes noen katgori for beste norskproduserte spill.

Fordi det bare kommer ut et nevneverdig norsk spill i tiåret kanskje?

 

Det har intet med saken å gjøre - med tanke på hvor mange Josefinespill og slikt som er med i norskspråklige spill-kategorien burde det vitterlig ikke være noe problem å få opp en liste med alternativer ihvertfall, og da burde kategorien være der med tanke på at det er en norsk prisutdeling. Slike utdelinger pleier vanligvis å ha som mål å stimulere vekst, noe som ikke skjer hvis det kun er de norske sjefene for internasjonale selskaper som ikke bryr seg overhodet om prisene de vinner som mottar prisene. Hvis et norsk selskap mottar en pris, derimot, er dette betydelig mye større for nevnte selskap, og sjansen for at man vil forsøke å vinne igjen neste år kan kanskje økes, om enn kun en smule?

Lenke til kommentar

Gratulerer Gamer, det var sannelig på tide.

Men må si meg uenig i noen av vinnerne, som Modern Warfare 2 som årets PC-spill?? Det er jo på grensen til idiotisk. Måten PC-spillerne ble behandlet på, og nedgradert burde vært nok til at dette ikke nådde førsteplassen. Jeg vil heller ikke klassifisere det som årets actionspill, greit nok, det er gøy og at det der, men det er ikke spesielt "bra." Årets actionspill burde derimot gått til enten Batman: Arkham Asylum eller Uncharted 2, begge disse spillene er mye bedre gjennomført og inneholder en historie og setting som nesten ikke kan måles med noe annet.

Jeg synes forsåvidt også at Shadow Complex burde vunnet årets nedlasbare spill, det er mye mer gjennomtenkt, og det ligger sikkert mer arbeid bak det enn Battlefield: 1943 som egentlig virker mer som en mod til Bad Company.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...