Joachim_F Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Årets Gullstikka har gått av stabelen, og her er vinnerne. Les hele saken Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jaggu på tide! Som trofast leser i åtte år vil jeg bare få si at dette ikke var et sekund for tidlig! Gratulerer så meget til Tor-Steinar og alle dere andre som står bak Norges absolutt besteste spillmedie! Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvilket viser at man absolutt ikke kan stole på stemmer fra den gemmene hop. Modern Warfare 2 som årets PC spill er bare et av bevisene på at årets Gullstikka var totalt mislykket. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 I fjor dominerte Nintendo showet, i år var det Activision. Synes det er beklagelig å se Modern Warfare 2 få så mange priser - til tross for at det er et godt spill fortjener ikke Activision det. Infinity Ward, derimot, skal ha all ære. Å se Gamer.no vinne Årets Spillmedie er gledelig. Dere gjorde vannvittig mye arbeid med nye nettsider, forum og et helt nettverk (A-pressen) i tillegg til de vanlige artiklene av uovertruffen kvalitet. Brukerlisten over forrige tiårs 50 beste spill forteller mer enn nok om deres engasjement og viser hvordan dere promoterer hva vi, brukerene, mener. Veldig morsomt å høre (men dessverre ikke se, dumt det ikke var noen stream) at AltF4 delte ut Årets Rollespill-prisen. Et veldig godt valg av. AltF4 skal ha all skryt som en flink og engasjert bruker og moderator. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvilket viser at man absolutt ikke kan stole på stemmer fra den gemmene hop. Modern Warfare 2 som årets PC spill er bare et av bevisene på at årets Gullstikka var totalt mislykket. Hvorfor? Var du der? Alt jeg har hørt om showet hittil, tilsier at det hadde et betydelig løft i år i forhold til tidligere. En total fiasko kan det da ikke ha vært. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvor stemmene gikk har ikke Gullstikka kontroll på - det er brukere som har stemt. Det var bare èn fagjury-pris (slik jeg har forstått), og de stemte frem Uncharted 2. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer Gamer, jeg kan ikke si annet enn at det er velfortjent. For det er det, absolutt. Dere er Norges beste spillmedie, og jeg priser meg lykkelig for at dere er her og leverer kvalitetsinnhold dag ut og dag inn. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer med prisen, Gamer.no, dette var virkelig fortjent! Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulere så mye med Prisen!! Særdeles fortjent! Lenke til kommentar
julicool Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvilket viser at man absolutt ikke kan stole på stemmer fra den gemmene hop. Modern Warfare 2 som årets PC spill er bare et av bevisene på at årets Gullstikka var totalt mislykket. Enigere kunne jeg ikke blitt. Det var mange MW2 tullinger å stemte Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer i lange baner, dette fortjente dere virkelig! Stå på videre, denne vinnes neste år også! Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det bare meg som reagerer at voldsspill gikk av med seieren i de fleste kategoriene? Er det virkelig den retningen spillbransjen beveger seg i? Jeg har sett gode eksempler på det motsatte, men blir likevel betenkt over alle anmeldelsene som roser spill som Call of Duty helt ukritisk... Men gratulerer til Gamer med prisen for beste spillnettsted, det er fortjent! Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer så mye! Har stemt på dere i 3 år, så nå var det på tide at dere vant Modern warfare vant i overkant av hva det fortjener. Å stemme frem mw2 som årets PC-spill blir bare for dumt. Et par av de andre prisene fortjene de for øving å vinne. Igjen, gratulerer til Gamer.no, at de vant var definitivt årets høydepunkt fra gulstikka! Lenke til kommentar
Ninjajedi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er bare å gratulere! Hurra! Men Modern Warfare 2 som beste PC-spill...? Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvilket viser at man absolutt ikke kan stole på stemmer fra den gemmene hop. Modern Warfare 2 som årets PC spill er bare et av bevisene på at årets Gullstikka var totalt mislykket. Hvorfor? Var du der? Alt jeg har hørt om showet hittil, tilsier at det hadde et betydelig løft i år i forhold til tidligere. En total fiasko kan det da ikke ha vært. Vær så snill, ikke fortell meg at du ikke forsto hva jeg mente. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulere Gamer.no! Velfortjent! Reagerte litt på MW2 som beste PC spill, menmen, Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 I alle dager for en MW2-runkefest årets Gullstikka var, da. Årets PC-spill, du liksom. Men det er jo gledelig at Gamer omsider fikk den anerkjennelsen de fortjener. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Endeleg! Synest det er heilt ille at ei knallbra side som Gamer.no ikkje har vunne denne prisen før. Dette var vel fortent! Kritikarprisen gjekk til Uncharted 2? Hm, skeptisk. Kva er det med spelmiljøet og store, skinande actionutgjevingar? Lenke til kommentar
thox Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer GAMER!!! Dere er kjempedyktige. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå