borninsin Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Heisann folkens. Kjøpte meg BC2 istad også har jeg ett par spørsmål.. Har skjermkort som støtter Directx11, må jeg aktivere det inne på spillet eller kjører det automatiskt? Også har jeg det problemet at jeg ikke finner noen servere i det hele tatt? Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg tror at directx skal være aktivert hvis både spillet og skjermkortet støtter det, det er mulig du må gå inn på innstillinger. Du kan sjekke brannmuren og internettilkoblingen om du ikke kommer deg inn på noen servere. Det er også mulig at det er en liten feil, et raskt søk på google kan gi deg svar. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 DirectX 11 blir aktivert automatisk ja. EA serverene sliter visstnok litt for tiden, tar lang tid å refreshe server lista og disconnecta noen gang istad når jeg prøvde. Kommer seg nok etterhvert. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Du må også huske på å oppdatere spillet, ved å bruke "update tool" i BFBC2 mappa. Det hjalp meg litt i hvertfall. Lenke til kommentar
chocdeekhap Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 det som er saken er at spillet fremdeles er i beta....det skulle aldri ha vært sluppet så tidligt jeg har slitt med white screen of death,connection problems og en server browser som ikke funker jeg har spilt i 40 minutter på nett og sikkert brukt 6 timer på å få dritten til å fungere....noe jeg har lyktes dårligt med.... det er bare å håpe at det kommer en patch ganske snart... lurer egentlig på om gamer .no som har gitt spillet terningkast og greier egentlig har prøvd spillet....synes det er ganske rart at alt gikk smertefritt for dem,når en leser på ea/dice sine forums sider så er det lite skryt å finne om mp delen. kan jo være de var heldige jeg synes spillet er dritt pga det ikke fungerer,det er et halvferdig produkt,det er det som er saken. choc Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 lurer egentlig på om gamer .no som har gitt spillet terningkast og greier egentlig har prøvd spillet....synes det er ganske rart at alt gikk smertefritt for dem,når en leser på ea/dice sine forums sider så er det lite skryt å finne om mp delen. kan jo være de var heldige Jeg kan love deg at dersom vi opplever seriøse problemer med et spill som leder opp til at det er uspillbart blir det nevnt med store bokstaver i omtalen, samt at det i tilfelle hvor det faktisk ødelegger spillopplevelsen enten ikke blir gitt karakter eller det blir gitt med forbehold. Vi har hatt tilfeller av dette tidligere. Jeg kjenner ikke til hva Marius opplevde av feil i BC2, men i tilfeller som dette er det fort veldig, veldig mange som spiller et spill, og det er jo kun de som har problemer som skriker. :-) Men finfint at folk sier i fra når de sliter med ting, og jeg vil i tilfelle anbefale å også poste i Omtale-tråden om du ikke allerede har gjort det! Lenke til kommentar
tryllestav Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Spillet er faen meg helt konge... Men klarte ikke logge på igjen etter kl 1 i dag, EA serverene gikk ned. Tror å oppgradere Punkbuster hjelper, gjorde vi Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Det er ca mye pågang akkurat nå. Så etterlengtet som denne tittelen er, var det ikke akkurat en overraskelse. Frustrerende? ja. burde det være slik? Nei. Men det er realiteten når større tittler lanseres. De klarer aldri å skalere kappasiteten til faktisk behov. Det blir bedre etterhvert. Jeg finner f.eks. servere, men jeg klarer ikke å koble til en eneste av dem. Den eneste måten jeg har fått spillt på er ved å bruke play now. Endret 6. mars 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Alt tuller seg: EA Online, spillet og PunkBuster. -EA Online: Treigt og vanskelig å koble seg opp, også i andre spill. -Spillet: Som regel når jeg trykker på en server kommer det et vindu som sier Wait, så forsvinner vinduet og ingenting skjer. -PunkBuster: Har oppdatert dritten både med pbsetup og etterpå manuelt, ingenting hjelper. Blir kastet ut etter noen sekunder når jeg i det hele tatt klarer å koble meg til en server. Hjemmesiden til PunkBuster er også utrolig treig i dag. DICE/EA lærer søren meg aldri. Det var samme tull med BF1943 da demoen/spillet kom ut på konsoll for noen måneder siden. Jeg mener at et stort selskap som EA burde være i stand til å legge til rette for å forsyne etterspørselen når dette er et gjentakende problem. Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 For å være ærlig så har jeg lite til overs for "det blir bedre etterhvert" innstillingen. Jeg vil heller ha pengene tilbake så jeg kan spille noe som funker mens de fikser denne fadesen. Så får vi se om det blir kjøpt en gang til når/hvis det blir orden på sakene. Dette er rett og slett uakseptabelt. Lenke til kommentar
sepulz666 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Heisann folkens. Kjøpte meg BC2 istad også har jeg ett par spørsmål.. Har skjermkort som støtter Directx11, må jeg aktivere det inne på spillet eller kjører det automatiskt? Også har jeg det problemet at jeg ikke finner noen servere i det hele tatt? Har selv NVIDIA GTX275 og oppgraderte nylig driveren til 196.21 Da sier "systeminfo" at DirectX 11 er på plass. Hadde bare DirectX 10 med den gamle driveren. Husker ikke hvilken. Har ikke fått testet den enda :/ men vet at jeg har DirectX 11 støtte hvertall Lenke til kommentar
NisseN2k Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har store problemer med å koble meg til servere jeg også. Eneste som fungerer er "play now" noe som er lite aktuelt da jeg skal spille med andre kompiser. I tillegg er friedslisten helt på tur. Må logge inn og ut hele tiden for at den skal oppdatere seg. Det her var en skuffende start. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå