Joachim_F Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 4. mars 2000 debuterte PlayStation 2 på det japanske markedet. Les hele saken Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Cheers for den konsollen jeg har elsket mest i mitt liv! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer med dagen til PlayStation 2. Kjøpte min i 2002 tror jeg det var, og har hatt mange mange timers god underholdning med den, med spill som GTA, Ico, SotC, Okami, God of War og mange mange fler. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Skammer meg over at jeg aldri har eid en selv, men har brukt mange fine timer med en Dualshock 2 i hånden. Det er jaggu ikke rart den fortsatt selger som hakka møkk; når det gjelder spillbibliotek er den uslåelig. Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har den fortsatt. Er vel den konsollen jeg har elsket mest. Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer med dagen, playstation =) har selv en konsoll som både titt og ofte står og tygger tannhjul til den store tullmedaljen. Fjerde PS2en jeg har kjøpt, og jeg kjøper fortsatt inn nye når ting blir for slitt til at jeg kan reparere det selv =) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Husker ikke når jeg kjøpte min første gangen, men den tok plutselig kvelden. (mnd siden) så da kjøpte jeg ny (slim) ganske så fort igjen har mange timer på denne maskinen ^_^ Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Husker hvor fornøyd jeg var da jeg vant i et veddemål med stefar og han måte kjøpe en PS2 til meg. Makan til storkar som jeg var i ukene etter det har jeg aldri vært siden. Hadde allerede spilt en del på PS1 og var kjent med noen spill derifra, men det var ikke før jeg fikk PS2 og spill som Tekken, Future Cop LAPD, Metal Gear Solid og Gran Turismo 3 jeg virkelig gliste. Kongemaskin. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Husker vi fikk den med engang den kom til Norge, reiste rundt omkring på forskjellige butikker for å finne et sted de hadde en igjen. Kan ikke huske det første spillet jeg fikk med, men det første jeg kjøpte selv var Jak and daxter the precursor legacy og det er uten tvil det beste ps2 spillet som kom ut etter min mening. Sett bort ifra det har jeg kost meg med Metal gear solid, Final fantasy, Gran turismo, Ratchet & clank, Killzone osv osv. En helt fantastisk konsoll, å jeg har den fortsatt den dag idag. 10 år til! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Uten et fnugg av tvil tør jeg påstå at dette er tidenes spillkonsoll. Noen vil kanskje trekke frem Nintendo 64, eller en av de fra den nyeste generasjonen, men etter min mening er det ingenting (enda) som slår PS2. Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fekk min når eg fulte 9, nå er eg 15 Har spilt me den mange år, første spillet var Ratchet & Clank (1). De va kult de btw... kor gamal er playstation 1 ? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Husker jeg kjøpte PS2 når bundlen med GT 3 A spec kom og er hos meg også den konsollen som har blitt mest brukt mye takket være det enorme spillbibloteket den har. Hadde kun 1 PS2 igjennom de årene jeg hadde maskinen og brukte den som en byttedeal hos davære EB Games for å få PS3 bundelen med Resistance og Motorstorm billigere. Anyways, grattis med 10 års-dagen PS2 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Husker jeg spilte Sly Raccoon hos en kamerat, etter det måtte jeg ha PS2, og det var nøyaktig hva jeg gjorde ^^. Gratulerer så mye PS2 med ti gode år Lenke til kommentar
kimmaru75 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 GRATULERER MED DAGEN PS2, dette er virkelig en maskin som har holdt koken og fortsatt holder den, jeg har denne maskinen enda og spiller av og til Need for Speed hot Pursuit 2 som etter min mening er det beste arcade racing spillet ever, men kjøpte denne konsolen med GT3 og jeg var solgt forever, har vell 50-60 spill om ikke mere til denne konsollen som fortsatt lever ett godt liv, og måtte den leve i mange år til, go go go playstation 2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Jeg har mange gode minner fra Tony Hawk(3 og 4), GTA, Ratchet & Clank og Jak & Daxter. Gratulerer med dagen PS2. Endret 4. mars 2010 av Leflus Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer PS2, du holdte deg ut lenge Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gratulerer til en MEGET sterk konsoll! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 PS2 er uten tvil en konsoll folk vil hente ned fra loftet i framtiden. Kidsa idag har vel samme følelser for den som vi oldisene har for C64 og Amiga Lenke til kommentar
RedHammer750 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fikk vel min i 2001 tror jeg og den brukes den dag i dag, kanskje ikke like god som xbox mht internett tilgang, nettspilling (Var ett helvete å få ps2 satt opp for slikt.) og diverse andre småting, men husk den har tjent som konsoll verdens stødige ryggrad og benchmark i åresvis før det endelig kom andre konsoller som slo den mht teknologi og den slags. T.o.m i dag lages det nye spill for den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå