Gå til innhold

Ikke mottatt BC2 - Forhåndsbestilt fra lefdal.com

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har forhåndsbestilt BC2 fra Lefdal og IKKE fått det i posten idag?

Meget skuffet! Hele poenget med å forhåndsbestille er jo at spillet ligger i postkassa på releasedatoen!

Heretter blir det å gå i butikken på releasedatoen ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere har rett i at Elkjøp/Lefdal ikke spesialiserer seg innen spill, men når det står på nettsiden deres at vi får spillet på release ved å bestille på nett, kan de umulig ha noen unnskyldning.

Mitt spill har hatt status sendt siden mandags ettermiddag, med brevpost. Hvor er logikken?

Har forresten ikke fått mitt spill idag heller!!!!!

Lenke til kommentar

Dere har rett i at Elkjøp/Lefdal ikke spesialiserer seg innen spill, men når det står på nettsiden deres at vi får spillet på release ved å bestille på nett, kan de umulig ha noen unnskyldning.

Mitt spill har hatt status sendt siden mandags ettermiddag, med brevpost. Hvor er logikken?

Har forresten ikke fått mitt spill idag heller!!!!!

Helt enig!

Jeg kommer til å kjøpe spillet på Steam nå og kreve pengene tilbake i butikken når jeg får spillet (omsider) i posten.

Det er helt UAKTUELT å ikke spille BC2 idag.

Lenke til kommentar

Elkjøp har ved nesten hver eneste "større" spillanseringer ikke levert spillet til riktig tid. Hvordan og hvorfor de kan sende kundene en sendingsbekreftelse flere dager før de i det hele tatt får spillet på lager er det ingen som vet.

Generelt sett er de en ekstremt dårlig ide å forhåndsbestille hos Elkjøp/Lefdal om man vil ha spillet på dagen - eller innen en uke for den saks skyld. Selv ventet jeg på Bioshock 2 i nøyaktig 14 dager og jeg har mer eller mindre ikke møtt på noen som har noe positivt å si om dem.

Det skal dog sies at det hver gang er noen heldige få som får spillet til riktig tid, men de er også latterlig mindretallig. Å satse på at man blir en av disse heldige få om man "trenger" spillet på dagen er ikke verdt det. Du vil bli skuffet.

Noen ganger sniker det seg frem noen luringer som sier at det ikke er Elkjøp/Lefdal sin feil og at det er Posten som tuller, men dette er også noe tull. Når 98/100 kunder som har forhåndsbestilt ikke får spillet før flerfoldige dager (og uker) etter release gang på gang, på gang, på gang - da er det ikke Posten sin skyld. Da er det Elkjøp/Lefdal sin skyld. Ferdig arbeid.

Moralen er; sjekk opp ryktet til nettstedet du bestiller fra. Jeg avbestilte Bad Company 2 fra Elkjøp etter erfaringen med Bioshock 2 og bestilte heller fra Gamezone. Det ble en hundrings dyrere ja, men så fikk jeg også spillet i postkassa dagen før release. Elkjøp derimot, som bekreftet at jeg hadde avbestilt uken før, sendte meg sendingsbekreftelse dagen før Gamezone gjorde det. Lite orden der i gården altså ettersom de faktisk hadde bekreftet avbestillibgen min uka før. Jeg har heller ikke mottat spillet fra dem forøvrig - "overasskende" nok.

Skrev hele denne skjiten på telefonen så dere får ha meg unnskyldt noen skriveleifer.

Lenke til kommentar

Jeg kommer aldri til og bestille fra elkjøp igjen. Bestilte Darksiders der, jeg fikk riktig nokk spillet 1 dag før release men jeg fikk aldri noen ordrebekreftelse eller noen bekreftelse på at det ble sendt som de lovte. Elkjøp har vært en møkkabutikk så lenge jeg husker.

Lenke til kommentar

Jeg kommer aldri til og bestille fra elkjøp igjen. Bestilte Darksiders der, jeg fikk riktig nokk spillet 1 dag før release men jeg fikk aldri noen ordrebekreftelse eller noen bekreftelse på at det ble sendt som de lovte. Elkjøp har vært en møkkabutikk så lenge jeg husker.

De er billig på release når det gjelder spill, så sånt sett er de ikke en drittbutikk. På levering derimot, suger de hesteballer..

Lenke til kommentar

Også forhåndsbestilt på lefdal.com.

Ikke fått noen leveringsbekreftelse eller ingenting, og ikke mottatt spillet.

Det er fredag så slik ting ligger an, så forventer jeg ikke at jeg har spillet før mot slutten av neste uke.

EDIT: JEG HAR FÅTT SPILLET I DAG... :D Så ingenting å utsette på lefdal.com fra min del altså, selv om jeg pga. den negative omtalen jeg har hørt fra andre forventet å måtte vente.

Endret av lampard8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...