Gå til innhold

[PS3] Battlefield: Bad Company 2

Anbefalte innlegg

Heisann, skulle gjerne hatt litt mer erfaring når det kommer til å spille i skikkelig squad, så add meg gjerne hvis noen er hypp på å spille sammen. Savner litt å komme i en squad hvor det ikke er kun snipere.

Spilte endel medic i starten, men bytter litt om hverandre etter situasjonen, jobbet litt med å unlcke klassene siden jeg spilte endel medic i starten, men er snart ferdig med de alle. Bytter litt på klassene ettersom hva som trengs under kamp. Er mere typen som går for å vinne matchen enn å tenke på kill/death ratio, men kunne selvfølgelig vært bedre, hjelper heller ikke så mye at jeg ofte har besøk og kontrollen går mye på rundgang annenhvert liv, men nå har i hvertfall en av kameratene mine kommet litt igang. *ler*

Ble masse unødvendig bla bla bla, skal la være å fortelle om livet mitt, men nicket mitt er; Zatanica

Have fun everyone!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ingen her som tilfeldigvis har veldig lyst til å hjelpe en utslitt j**el å klare demolition man trophy?, tviler ikke på om jeg har vraka over 100 hus, og mangler 1-2 kills..

har prøvd og prøvd og prøvd, men klarer det bare ikke lengre, igår var jeg mm fra å klare 2 stk, men de har jo 5 kvarter på å komme seg ut av husene når de raser:S

Så hjelp mottas med takk!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...