vampyrica Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Heisann, skulle gjerne hatt litt mer erfaring når det kommer til å spille i skikkelig squad, så add meg gjerne hvis noen er hypp på å spille sammen. Savner litt å komme i en squad hvor det ikke er kun snipere. Spilte endel medic i starten, men bytter litt om hverandre etter situasjonen, jobbet litt med å unlcke klassene siden jeg spilte endel medic i starten, men er snart ferdig med de alle. Bytter litt på klassene ettersom hva som trengs under kamp. Er mere typen som går for å vinne matchen enn å tenke på kill/death ratio, men kunne selvfølgelig vært bedre, hjelper heller ikke så mye at jeg ofte har besøk og kontrollen går mye på rundgang annenhvert liv, men nå har i hvertfall en av kameratene mine kommet litt igang. *ler* Ble masse unødvendig bla bla bla, skal la være å fortelle om livet mitt, men nicket mitt er; Zatanica Have fun everyone! Lenke til kommentar
AdNox Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Spiller svært taktisk, og som alle classes etter hva som trengs. Ser etter squad-mates med mic! Lenke til kommentar
Akert Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ingen her som tilfeldigvis har veldig lyst til å hjelpe en utslitt j**el å klare demolition man trophy?, tviler ikke på om jeg har vraka over 100 hus, og mangler 1-2 kills.. har prøvd og prøvd og prøvd, men klarer det bare ikke lengre, igår var jeg mm fra å klare 2 stk, men de har jo 5 kvarter på å komme seg ut av husene når de raser:S Så hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
Akert Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Wohoo, bagged and tagged, fikk endelig mine 2 siste destruction 2.0 kills, så glem forrige post! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Legg meg gjerne til "Lexiboij" Jeg er klar til og booste en tu brute og destruction trophien. Spiller også vanlig. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Hei folkens Legg meg gjerne til, men kun om du har mic. Er for snart rank 47, og det går mye i assault for tiden, men ser det an litt. PSN: Tgimnes Endret 6. oktober 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
erklingen Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) spillte enormt mye bc2 når det kom ut, nå har jeg nett begynt igjen når jeg fikk nytt internett, jeg trenger folk til å spille med psn:erklingen har platinum chopper og spiller mest engineer Endret 14. september 2010 av erklingen Lenke til kommentar
Tokolosh81 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så fint å se andre norske spillere! Jeg spiller for å ha det gøy og vinne kampene med lagspill. Legg meg til: a_void_cleaner Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Kommer jeg for seint? Legg meg til den som spiller ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå