Sköll Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har konstant susing på micen min når jeg snakker og det er ganskje høyt (høres ut som jeg sitter rett ved en foss). Har stillt på mic boost i windows men var like ille med full mic boost som uten mic boost samme når jeg stiller på mic boosten inne i ventrilo. Bruker et så og si nytt 5Hv2 Steelseries headset. Windows vista 32 med realtek integrert lydkort. Er det lydkortet som fucker det til for meg? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har du prøvd alle input valgene? Du kan også prøveog fikle med hvordan koding lyden skal vere i. Frekvens kan du også pøve og endre på. Du bør høre med de som har serveren om den har en merkelig koding på lyden. Lenke til kommentar
Sköll Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 har prøvd alle input mixer valgene codec'n er Speex og jeg har prøvd forskjellige valg der og men det suser fortsat like kraftig Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Oppdatere drivere til hovedkortet? Suser det i micen i andre programm? Om det ikke gjør det kan du prøve og reinstallere ventrilo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå