Crowly Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Mitt inntrykk av BC2 så langt, blir å regne som ett første inntrykk da jeg kun har noen få timer under beltet og kun MP conquest. Er pc versjonen som gjelder, og blir sett ut i fra og opp i mot tidligere BF spill (BFV, BF2 + 2142). Det jeg ikke liker er at spillet ser ut til å være designet for konsoll og så portet til pc, noe som medfører at det ikke har blitt så bra som det kunne ha vært (dette trekker ganske mye ned for meg i øyeblikket). F. eks man kan ikke legge seg ned, kan det være mangel på knapper på konsoll kontrollen og så har det blitt videreført til pc? En del design elementer i f. eks server browseren slik at man ikke kan filtrere på ping (jeg vil ikke vise severe med ping > 125). Ingen auto login parameter. Nå kan forhåpentligvis dette fikes med patcher. Er ikke store ting, men det blir ofte bagatellene man henger seg opp i. Rundene er alt for korte. Kartene er for små og kun 3 kontroll punkter, fordelen med dette igjen er at det er kort vei til action og man kan stort sett kan løpe dit man vil (uten å være avhengig av kjøretøy). Savner muligheten til å se hvor mye liv jeg har igjen (tenker ikke da på blodet i skjermkanten når man er seriøst skadet). Om jeg ikke er blind og har oversett noe. Uvante standard kontroller i forhold til hvordan å velge våpen, selv om dette er bare å endre på og en vanesak. Har enda ikke funnet kniven, er den på midtre mus knapp altså melee attack? Eller er det en unlock? Savner også "snakke rosa" på q tasten. Spotting på q krever for presise "treff", spesielt av inf på avstand. Tidligere BF spill har da merket området med ett ?, så ser men i alle fall at noen har oppdaget "noe" der. Ser ut til at man har ubegrenset med sprint, noe jeg ikke er helt sikker på om jeg liker. Kun (maks) 32 spillere, sikker for å begrense nettverks belastningen når så mye kan ødelegges, kartene føles litt "tomme" siden jeg normalt spiller på 64 spillers kart i 2142. Så over til det positive Liker det nye unlock systemet, hvis man vil ha f. eks assault unlocks så må man spille som assault. Kan ikke bli god med en klasse for så å samle unlocks til de andre. Grafikken er nydelig, og mange fine detaljer. F. eks på ørken kartet så er det ikke alltid like greit å være recon når det blir virvlet opp mye sand o.l. Det meste kan ødelegges, noe som gjør at få områder er trygge å gjemme seg. Det ser ut til å være god balanse, har ikke sett en klasse eller våpen som skiller seg ut som "best", forbehold om lite spilletid Gode kart. Bra variasjon i design. Får klokke inn noen timer til og se om opplevelsen og inntrykket mitt endrer seg. Men blir det ikke bedre, så blir det nok tilbake til 2142 og vente på BF3. For meg så er ikke BC2 ett 9/10 spill, slik jeg opplever det nå, 7-8 er nok mer passende. Edit: Rush mode gir lengre kamper, så det er positivt. Også en ganske artig game mode. Endret 9. mars 2010 av Crowly Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Savner muligheten til å se hvor mye liv jeg har igjen Oi, jeg trodde de hadde gått over til et system hvor du får fult liv hvis du går i dekning. Har assault fortsatt den sprøyta? Endret 9. mars 2010 av Fenix Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Mangelen på Prone tror jeg har mer å gjøre med at Dice ønsket å øke tempo og mobilitet i multiplayer enn at det ikke var plass på kontrollen, gitt. Assault har ingen sprøyte, men man har jo medics. Og du får helse tilbake så lenge du ikke blir truffet, men det tar (naturlig nok) lengre tid enn om du henger i nærheten av et medkit. Endret 9. mars 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Savner muligheten til å se hvor mye liv jeg har igjen Oi, jeg trodde de hadde gått over til et system hvor du får fult liv hvis du går i dekning. Har assault fortsatt den sprøyta? Den er heldigvis borte vekk (OK, eg priset meg mang en gang salig over den i det orginale spillet ) Endret 9. mars 2010 av Mala Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Mangelen på Prone tror jeg har mer å gjøre med at Dice ønsket å øke tempo og mobilitet i multiplayer enn at det ikke var plass på kontrollen, gitt. Greit nok, men Recon er jo ikke en front linje klasse og det kan være greit for andre klasser å kunne gjemme seg litt bedre, hvis man skulle ønske det. Så uavhengig av grunn så er det ikke positivt at denne muligheten er borte. Assault har ingen sprøyte, men man har jo medics. Og du får helse tilbake så lenge du ikke blir truffet, men det tar (naturlig nok) lengre tid enn om du henger i nærheten av et medkit. Hvordan jeg får tilbake liv blir litt sekundært. Jeg liker å vite om jeg trenger å finne en medic, gjemme meg eller leve litt mer risikabelt med lite liv. Nå kan jeg kun se om jeg er kritisk skadet eller ikke. Ønsker å kunne se mengden med liv på lik linje som BF2(142). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Vel, det nye og moderne og hippe og sånn er at man for spillerens vedkommende bytter ut den tradisjonelle helsemåleren med et "interaktivt" og "UI-løst" helsedisplay. You know, blod på skjermen og røde hjørner. Hvis du bare er litt skadet i BC2, så blir kantene på skjermen en anelse mørkere og det ser ut som om noen har sprutet litt gjørme på deg, øverst i synsfeltet. Da bør du finne et medkit eller gjemme deg en stund. Jeg er ingen voldsom fan av det jeg heller, men om man skal tro de kjekke, dresskledte PR-ansvarlige innenfor businessen, så er det sånn konsollkidsa vil ha det - og det er tross alt dem man lager spill for nå. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) skal tro de kjekke, dresskledte PR-ansvarlige innenfor businessen, så er det sånn konsollkidsa vil ha det - og det er tross alt dem man lager spill for nå. Siden jeg begynner å bli gammel, så tror jeg heller at de har falt å slått seg Og merkelig prioritering siden vi (de litt eldre, relativt sett) bør være mer kjøpesterke. Men muligens så klarere vi oss med færre spill, og da spiller ikke kjøpestyrken noen rolle allikevel. Dette burde i så fall vært parameter styrt, som kan endres under options med valg som "classic" og "modern". Kanskje jeg skal begynne å øve meg til å bli pensjonist (eller eldre) med "alt var mye bedre før" klaging, selv om 30+ år er kanskje litt lange øvelses periode Endret 9. mars 2010 av Crowly Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Første som slo meg og som gjorde meg forelsket i dette spillet er mapsa. De er fantastiske i forhold til de skuffened MW2 mapsa. Dice er flinke til å lage kule maps, creds. Det andre er at hitboxen faktisk er mye bedre enn bf2 syntes jeg. Å skyte på avstand her føles mye mer solid ut enn i bf2 og er noe jeg virkelig setter pris på. Lenke til kommentar
larsen14 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 dette blir kjøp til xbox360 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Føler at noe jeg så på Halo Legends ekstramaterialet i går kveld passer godt inn her nå. "The ODST's are the elite of the elite in the UNSC military, and consider their only difference to the Spartan-II's to be that the Spartans get all of the insanely equipment. They simply believe that the Spartans are spoiler brats who wouldn't last a day without their equipment. The Spartans themselves however, does not care about the ODST at all. They think of nothing but the mission at hand." Føler at det er mye av det samme her. ODST'ene representerer casual gamere og Spartanerne representerer hardcore gamerne. For hvorfor i alle dager skulle en hardcore spiller gidde å bry seg om hva andre mener? Han/hun har funnet sin arena og trenger ikke å bevise noe for verken seg selv eller andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå