V. Haugen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 10 tips til hvordan du tyner mest ut av mobilbatteriet når du er i ferd med å gå tom for strøm. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hva med å slå den av ? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Og innen du har gjort dette, har du brukt så mye batteri at du er like langt.. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Og innen du har gjort dette, har du brukt så mye batteri at du er like langt.. Touché! Velg batterisparende tiltak med omhu... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 "10. Nødlader / ekstra lader". Disse er jo svindyre å kjøpe utendørs og det er jo ikke strømuttak over alt? Hva med heller å ha med seg et ekstra fullt oppladet batteri? Mye enklere, lettere, tar mye mindre plass og mye billigere. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hva med å ha med seg et dieseldrevet strømaggregat og mobillader? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Skal jeg på lengre tur uten tilgang til strøm tar jeg med min Duracell 4xAA lader med usb-utgang, noen AA batterier og en micro usb kabel.. kjøper du en sånn stor pakke med batterier fra nille til 100kr, ja da kan du gå flere uker uten å koble deg til fast nett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg