Foertito Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Mario puster godt inn og tar sats på oppfølgeren til årets spill i 2007. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Jeg har ikke særlig erfaring med noe Mario-spill siden Super Mario 64 (ja, jeg skammer meg!) men vurderer en Wii veldig sterkt nå. Spilleglede lik den en finner i Mario er ikke noe en opplever hver dag, og Nintendo har gang på gang vist at de behersker plattformspillene sine med mye å gå på. Gleder meg til den endelige anmeldelsen! Endret 3. mars 2010 av Laland Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Var ikke før Galaxy at jeg virkelig forsto hva som lå i begrepet plattformspill! Gleder meg til nr. 2! Spiller forøvrig igjennom Galaxy som Luigi nå, andre gjennomspilling. Fantastisk! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jepp Mario Galaxy er blant det beste jeg har spilt denne generasjonen av spill, er bare noen fåe som overgår det, mens resten er så si knust av Mario Galaxy Dette blir kjøpt på dag 1 uansett pris Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Selv om jeg ikke har en Wii i huset selv så er jeg stadig vekk å låner av en venn, Super Mario Bros Wii edition er skikkelig gøy i partymodus Kan hende jeg kjøper en Wii for SMG2 og samtidig plukker opp SMG som jeg såvidt har fått testet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har ikke særlig erfaring med noe Mario-spill siden Super Mario 64 (ja, jeg skammer meg!) men vurderer en Wii veldig sterkt nå. Wii er totally worth it for Super Mario Galaxy. Altså, det finnes jo en del andre must-haves også (stort sett førstepartstitler - sjokk og overraskelse), men Mario er ikke en dum førsteprioritet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg ser så utrolig frem til dette spillet. Klarer nesten ikke vente. Synes det er flott at spillet blir litt mer utfordrende, for SMG var kanskje litt i letteste laget. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nintendo har bekreftet at det kommer orkesterert musikk til utgivelsen, så anmelder kan slutte å uroe seg over akkurat det Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gleder meg veldig til dette. I dette kommer også min favoritt til å få tid på skjermen, Yoshi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå