VEH_InnleggNO Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Project Gotham Racing-studioets ferskeste spill kommer om noen måneder. Les hele saken Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Dette er et av de spillene jeg ser mest fram til i år! Tror jeg har vært så heldig å få prøve beta-demoen også.. Fikk beskjed om at en key skulle sendes på e-post til meg ihvertfall! PGR-spillene har jo vært bra spill, så tviler ikke på kvaliteten på det igrunn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Får beta kode til og teste dette 8 mars! Virker intresangt vertfall. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg håper de har gjort mer enn bare finpussing siden i høst. Det imponerte ikke på noen måte. Meningsløst og lite fengende er sånn jeg vil beskrive Blur anno oktober 2009 hvertfall. Det kan dog bli bra. Ideen er jo ikke dum og det er lenge siden jeg testet det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 PGR-spillene har gitt meg store mengder underholdning, og en Mario Kart-twist på det hele kan jo bli bra. Er med i betatesten som begynner 8. januar (har fått kode fra både GameSpot og HMV) så ser nærmere på det da. Tror dessverre ikke det blir noe kjøp, siden Activision er utgiveren. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nesten litt positivt overraska over dette spillet egentlig. Synes ikke det så så veldig gøy ut ut i fra videoer jeg har sett, men et par runder i betaen nå var veldig moro^^ Blir nok derimot ikke noe kjøp så lenge det fortsetter å komme ut masse andre spill jeg heller har lyst på fremover men Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Nesten litt positivt overraska over dette spillet egentlig. Synes ikke det så så veldig gøy ut ut i fra videoer jeg har sett, men et par runder i betaen nå var veldig moro^^ Blir nok derimot ikke noe kjøp så lenge det fortsetter å komme ut masse andre spill jeg heller har lyst på fremover men Hvordan har du fått betaen så tidlig? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fikk den gjennom Fileplanet^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå