LuniLuna Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Heisann Hoppsann!! Jeg savner noe så helt utrolig mye et spill som heter Torin's passage. Det er et Pek og Klikk eventyr utenom det vanlige! Er det noen som vet hvor man kan få tak i dette spillet? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Det er vel antageligvis bare Ebay som er alternativet. Ikke det mest kjente av Sierra-spillene, men du kan jo håpe det kommer på Good Old Games, siden de har en del av Sierra sine eventyrspill. Lenke til kommentar
Marietta Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Sierra er et flott gammelt skole spill! Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Oi, husker at jeg spilte det her for en del år siden da jeg var på besøk hos søskenbarnet mitt. Vet ikke hvor man kan få tak i det da :/ Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Ahh.. Thorin's Passage. Gammel klassiker fra sierra. Faktisk en av de første spillene jeg kan huske at jeg har spilt. Mener å huske at man måtte komme seg ned til jordens indre for å redde familien og at man hadde med seg en lilla hund eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå