Gå til innhold

Steam UI update.

Anbefalte innlegg

Tipper mange har fått med seg nå, at Steam (atm beta) UI'n som kommer vil bli en stor 'facelift' for Steam.

Noen URL's til noen bilder, orker ikke å lagre alle og uploade til photobucket for så å linke igjen.:p

http://www.joystiq.com/photos/new-steam-update-beta/

Full Steam gjennomgang fra Steampowered: http://store.steampowered.com/uiupdate/

Det jeg la merke til mest var ikonet i øverste hjørnet til høyre, "share with facebook", vet ikke med alle andre, men når jeg skal spille, skal jeg ikke tulle med Failbook ihvertfall.:p

Hva synes så dere, negativt og positivt er velkommen.

PS: Det er rapportert en stor feil: filer forsvinner. I hovedsak skal det være Call of Duty: Modern Warfare 2 – Multiplayer som mister filer når man installerer Steam betaen.

Installering på egen risk.

Gleder meg, selv om jeg har blitt veldig vant til den nåværende UI'n som funker fint synes jeg.:)

Endret av Puro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare flotte ting å si til nå, bortsett fra 2 ting:

Den er treg (godt mulig det er betaen, eller dataen min.)

og at ikonet hjørnet nede til høyre (husker ikke hva det heter :p) ikke har helt svart/hvit farge, men har en slags "fade"

Lenke til kommentar

Det var fancy og kult men jeg like ikke å bruke den. Vet jo at det er noen text bugs osv, men likte ikke måten "Library" opplegget var på. Om den blir sluppet som hoved UI senere håper jeg det går ann å velge om man skal bruke det gamle eller nye.

Lenke til kommentar

Tenker med èn gang "windows mobile" når jeg ser fonten og kontrasten i forhold til bakgrunnen, uten at det er en god ting. Hittil ser det brukervennlig ut, og en noe mer detaljert nedlastningsskjerm er hjertelig velkommen. Bruker ikke Steam så veldig ofte, men foreløpig er det mye lettere å se på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...