Gå til innhold

Bad Company 2 Preload @ Steam


Anbefalte innlegg

Ja da har endelig steam fikset opp i bad company 2 probleme sine og vi kan nå preloade spillet mens vi erger oss over at US kan starte og spille i dag mens vi må vente til 4 mars. :)

 

Hadde forresten en liten bug siden jeg brukte Steam Beta ui at jeg ikke fikk startet preload.

så for og starte det må du bruke orginale steam (gamle ui), restarte steam, høyreklikke på bad company 2, så står det pre load info. trykk der så vil den starte og laste ned. du kan forøverigt også gå tilbake til beta steam ui etterpå om du ønsker det.

 

Vil også nevne at vi holder på og lage en liten kanal for alle som spiller bad company 2 på quakenets irc nettverk.

 

#BC2.no @ Quakenet.

 

Mvh: Concker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har har 1.5 MB/s nå , meget fornøyd ! Gjelder å få ned mye som mulig før bermen oppdager dette ;) Trenger nettet til andre ting senere :p

Ser også at Steam har tuklet og "forhåndsnedlasted" betaen som jeg har brukt. Men er det ikke bare å slette denne ?

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Har har 1.5 MB/s nå , meget fornøyd ! Gjelder å få ned mye som mulig før bermen oppdager dette ;) Trenger nettet til andre ting senere :p

Ser også at Steam har tuklet og "forhåndsnedlasted" betaen som jeg har brukt. Men er det ikke bare å slette denne ?

 

Betaen skal bli slettet automatisk når du restarter steam

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...