Vegar Jansen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Dersom du skal nyte video på datamaskinen er det greit å ha en god avspiller. Disse bør du ha kjennskap til. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvorfor skrive om så mange alternativer, istedenfor å peke ut den beste blant dem? For meg blir det uten tvil K-Lite Mega Codec Pack. Detter er ikke en mediaspillere i seg selv, men lar ALLE mediaspillere åpne ALLE filer. Støtten av kodeker er bedre enn VLC, og som sagt velger du helt selv hvilken spiller du foretrekker. Bedre blir det ikke. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 MPlayer finnes også på Maemo 5, men som er Linux vel og merke. Kinola er en annen, men er et mediasenter-program. Splash fra milillis.com er min favoritt. støtter dxva og kjører 1080p mkv knirkefritt med ati, nvidia og intel gpu. Brukte media player classic tidligere. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 CCCP er vel egentlig best i mine øyne, krever mindre resurser og spiller av absolutt alt. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 har nå på flere maskinert installert Satsuki Yatoshi sin dekoder pakke. Ikke opplevd tull og der får du med MPCHC. Men smak å behag seff. Fant ut at med den pakka installert slap jeg å stresse med videoer som ikke ville bli spilt av å lignende Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Rart at det ikke er nevnt XBMC, som ikke bare spiller av media, DVD, musikk, bilder men også NRK (via plugins) Enkelt å installere, enkelt å bruke, gjør PC'en om til ett multimediasenter. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Til Mac er det bare en ting som gjeller, og det er Movist. Bedre spiller finns ikke. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Splash Lite Media Player bør også være med i denne listen. Den har HW acc. på de fleste GPU. http://www.mirillis.com/splash.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg