amund_InnleggNO Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Chess lanserer nytt abonnement for deg som vil skreddersy abonnementet til eget forbruk. Dette abonnementet er nå lagt inn i Ringepriser. ChessOn Flex lar deg velge hvor mange ringeminutter, SMS, MMS og data du ønsker å betale fast for per måned. Kalkulatoren velger automatisk den kombinasjonen av disse som er billigst. Dette betyr at du kan oppleve at abonnementet blir forholdsvis mye dyrere enn konkurrerende abonnement dersom forbruket ditt avviker fra den valgte kombinasjonen av antall ringeminutter, SMS, osv. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Chess OnFlex har fått nye priser som nå må oppdateres i ringepriser. I tillegg er det nå mulighet for å velge 1500 minutter og 500 mb. Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Chess OnFlex har fått nye priser som nå må oppdateres i ringepriser. I tillegg er det nå mulighet for å velge 1500 minutter og 500 mb. Takk for tipset! Har oppdatert dette i beregningsmodellen nå med nye valg på 1500 ringeminutter og 500 MB data. Har sjekket over prisene på de øvrige valgmulighetene, men kunne ikke se at det var noe mer som er endret. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Chess OnFlex har fått nye priser som nå må oppdateres i ringepriser. I tillegg er det nå mulighet for å velge 1500 minutter og 500 mb. Takk for tipset! Har oppdatert dette i beregningsmodellen nå med nye valg på 1500 ringeminutter og 500 MB data. Har sjekket over prisene på de øvrige valgmulighetene, men kunne ikke se at det var noe mer som er endret. Jeg vet ikke, men det er mulig jeg tar feil, men slik jeg forstår det skal det være slik: 3000 sms - 249 kr/mnd ifølge Chess - 210 kr/mnd ifølge ringepriser (39 kr forskjell) 800 sms - 139 kr/mnd ifølge Chess - 100 kr/mnd ifølge ringepriser (39 kr forskjell) 300 sms - 69 kr/mnd ifølge Chess - 30 kr/mnd ifølge ringepriser (39 kr forskjell) 180 sms - 49 kr/mnd ifølge Chess - 10 kr/mnd ifølge ringepriser (39 kr forskjell) 39 kr for 130 sms. 3000 min - 319 kr/mnd ifølge Chess - 259 kr/mnd ifølge ringepriser (60 kr forskjell) 1500 min - 269 kr/mnd ifølge Chess - 209 kr/mnd ifølge ringepriser (60 kr forskjell) 780 min - 229 kr/mnd ifølge Chess - 169 kr/mnd ifølge ringepriser (60 kr forskjell) 420 min - 129 kr mnd ifølge Chess - 69 kr/mnd ifølge ringepriser (60 kr forskjell) 180 min - 79 kr/mnd ifølge Chess - 19 kr/mnd ifølge ringepriser (60 kr forskjell) 60 kr for 120 minutter. Ellers så stemmer prisene overens med Chess og ringepriser når det gjelder MMS og Datatrafikk. EDIT: Nå skjønner jeg jo, det er jo fordi 39 kr for 130 sms + 60 kr for 120 minutter tilsvarer jo 99 kr som er den minste månedsavgiften på dette abonnementet og da er jo dette trukket ifra de andre beløpene. Endret 30. juni 2010 av RevelleR Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 EDIT: Nå skjønner jeg jo, det er jo fordi 39 kr for 130 sms + 60 kr for 120 minutter tilsvarer jo 99 kr som er den minste månedsavgiften på dette abonnementet og da er jo dette trukket ifra de andre beløpene. Skjønner at dette ble litt forvirrende :-) Jeg måtte presentere prisene litt anderledes enn Chess kjør på sine sider fordi det er en "grunnpakke" som man uansett må betale for. Dessverre fører dette til at prisene ser ulike ut når man sammenligner abonnementet i Ringepriser med det som vises på Chess sine sider, men dette er eneste måte å få utregningen 100% riktig på. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå