Couchfighter Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg har store forhåpninger men desverre veldig små forventninger. NFS franchisen har blitt kjørt i grøfta med stø hånd de siste 5-6 årene tross voldsomme innvendinger fra mange fans av serien, det er lite som tyder på at utviklerne plutselig vil begynne å høre på spillermassen nå. (Joda, har fått med meg at det er kalt inn til betatesting for tilbakemelding av spillet, men tatt i betraktning det jeg har nevnt, og det faktum at jeg var aktiv betatester av Motor City Online og bortimot null tilbakemelding ble tatt til etterretning, tar jeg svært lett på NFS World betaen) Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 NFS Porsche Unleashed er det utvilsomt beste spillet, hadde likt å sett de fortsatte å sette pris på andre sportsbilmerker videre. Alt stemte i NFS5, lyden, grafikken, følelsen av å kjøre bil og den perfekte balansen mellom realisme og action. Man kunne modifisere bilene samt trimme de innenfor porsches eget sortiment av deler, så man kunne sett sitt eget preg på bilene. Jeg rev meg i det fiktive skjegget mitt av senere titler av NFS. De moderniserte seg for mye, og spillene ble helt håpløst ræva. Det ene møkkaspillet etter det andre, og jubelen fra fast & the furious generasjonen overdøvet lett de misfornøyde gamle fansene av NFS. Test Drive Unlimited så dette og lagde det NFS alltid skulle vært, et spill om heftige superbiler i eksotiske miljøer. Så la oss håpe da, at TDU ikke gjør samma feilen. Editen besto av noen ord jeg glemte i dette inlegget. Veldig enig i dette innlegget. Så enig at jeg måtte registrere meg. Hadde mye morro med både NFS2 og NFS Porsche. Lette faktisk frem igjen min gamle CD med Porsche i går, og kjørte noen runder. Fortsatt et veldig godt spill, selv om grafikken selvsagt ikke akkurat er anno 2010. Men det betyr liksom ikke noe. Veldig mange spillprodusenter idag overfokuserer på 'eyecandy' og glemmer gameplay. Sistnevnte er hva som gjør et spill bra eller dårlig. NFS etter Porsche kastet gameplay på dynga og gikk etter dryppende het grafikk. Jeg har testet noen av spillene, men de blir kjedelige og repetitive veldig fort. Skulle ønske de gikk tilbake til røttene sine igjen. Men det har jeg mista troen på nå. Det bør også sies at jeg kom på hvorfor jeg sluttet å spille NFS Porsche for mange, mange år siden. Kontrollen av bilene var merkelig. Så lenge jeg gir full guffe funker kontrollen ok, men når jeg slipper gassen eller gud forby bremser, så drar bilen til en side og får massiv sleng og snurr. Men det som gjorde meg gal var at etter solide krasj ble bilen plassert midt på veien, helt stille. Så kommer bilene bakfra og kræsjer inni deg og gruser bilen og løpet. Husker noen vilt frustrerende slike episoder på Zone Industrielle banen, som resulterte i "midlertidig galskap" da jeg totalt knuste et tastatur så ille at det bostavelig talt var formet som en S etterpå. Utrolig nok virket det fortsatt, selv om det hadde noen ublide møter med knyttnever og lår Til tross for dette så var det et morro spill. Noe som ikke kan sies om senere NFS titler. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har store forhåpninger men desverre veldig små forventninger. NFS franchisen har blitt kjørt i grøfta med stø hånd de siste 5-6 årene tross voldsomme innvendinger fra mange fans av serien, det er lite som tyder på at utviklerne plutselig vil begynne å høre på spillermassen nå. (Joda, har fått med meg at det er kalt inn til betatesting for tilbakemelding av spillet, men tatt i betraktning det jeg har nevnt, og det faktum at jeg var aktiv betatester av Motor City Online og bortimot null tilbakemelding ble tatt til etterretning, tar jeg svært lett på NFS World betaen) Må også si meg enig i dette. Jeg har erfaring fra betatesting av andre spill, og selv om vi har hatt fantastisk feedback fra produsenten og reell 2-veiskommunikasjon, er det svært begrenset hva som kan gjøres når man kommer til beta-stadiet. Spillet er i hovedsak ferdig. Det utviklerne vil er å luke ut feil de kanskje har oversett. Man kan glemme drastiske endringer i spillet. NFS har vært elendig i flere år nå, og de har fått høre det av forbrukerne. Men likevel endrer de ikke noe. De bare kjører videre, rett utfor stupet, med et smil om munnen. Helt utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå