Gå til innhold

Need for Speed!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NFS Porsche Unleashed er det utvilsomt beste spillet, hadde likt å sett de fortsatte å sette pris på andre sportsbilmerker videre. Alt stemte i NFS5, lyden, grafikken, følelsen av å kjøre bil og den perfekte balansen mellom realisme og action. Man kunne modifisere bilene samt trimme de innenfor porsches eget sortiment av deler, så man kunne sett sitt eget preg på bilene.

Jeg rev meg i det fiktive skjegget mitt av senere titler av NFS. De moderniserte seg for mye, og spillene ble helt håpløst ræva. Det ene møkkaspillet etter det andre, og jubelen fra fast & the furious generasjonen overdøvet lett de misfornøyde gamle fansene av NFS. Test Drive Unlimited så dette og lagde det NFS alltid skulle vært, et spill om heftige superbiler i eksotiske miljøer.

Så la oss håpe da, at TDU ikke gjør samma feilen.

Editen besto av noen ord jeg glemte i dette inlegget.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Jeg mener at det hovedsakelig er noe med "enginen" i spillene som har blitt helt feil etter 5'ern. Bilene er liksom limt til bakken på en arkade måte, hvis kjører du i 200 km/t inn i en vegg så kommer det bare noen knister. Og hvis du på en eller annen ekstrem måte faktisk klarer å få VELTET bilen i for eks. undercover eller MW, så bugger ofte spillet seg akkurat som at det ikke ble laget for det, bilen begynner å sprette rundt osv.

Den måten de har laget politiet på i MW og undercover er helt grusom, de er på en måte bare noen pappesker som kjører hemningsløst rundt og har en masse som er 1% av bilen din. I nfs4 og 3, så var det ikke slik, hvis du fikk 2 politi på nakken, så måtte du virkelig skjerpe deg.

Når det kommer til musikken, så var det noe som gjorde mest inntrykk på meg da jeg var 5-6 år, og spilte nfs2. Det at hver bane hadde sin egen soundtrack som stod i stil med banen, var helt fantastisk, det hjalp på en måte til med å få banene helt ulike hverandre. Jeg vet at jeg hater rap og hiphop, men samtidlig så synes jeg at elektronisk musikk passer mye bedre i bilspill, spesielt uten lyrics.

Edit: Shift tok et skritt i riktig retning, men det er modifisert så mye at det bare blir unaturlig for min del, i tillegg så savner jeg landeveiene.

Endret av Chiraen
Lenke til kommentar
2'ern og 4'ern mener jeg var best, alt etter 5'ern er håpløst.
Shift er da bra?
Nei.

Kan du si hvorfor Shift er dårlig?? Jeg synes selv det var det beste etter Hot Pursuit 2. Det spillet jeg har spilt mest er vel Porsche Unleashed og Hot Pursuit 1 og 2.

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

+10 :thumbup:

Men Underground II underholdt meg en stund, men de beste spillene var da man ikke kjørte rundt for å finne race osv, men da det var et skikkelig system hvor det var bare race på race og det ikke handlet om å ha en kul bil som man måtte oppgradere.

Lenke til kommentar
2'ern og 4'ern mener jeg var best, alt etter 5'ern er håpløst.
Shift er da bra?
Nei.

Kan du si hvorfor Shift er dårlig?? Jeg synes selv det var det beste etter Hot Pursuit 2. Det spillet jeg har spilt mest er vel Porsche Unleashed og Hot Pursuit 1 og 2.

Mener også at shift er det beste etter hot pursuit 2 og porsche, men jeg synes at det blir modifisert så mye at det bare blir unaturlig for min del. Den simulator følelsen du får når du ser bilen innen i fra, blir på en måte helt falsk, siden bilen reagerer på en annen måte når du ser uten i fra. Jeg vil også ha landeveier, ikke racing tracks, vi har nok av de spillene.

Endret av Chiraen
Lenke til kommentar

For min del er listen slik (beste øverst):

1. Need for Speed: Porsche 2000.

2. Need for Speed III: Hot Pursuit.

3. Need for Speed II: Special Edition.

4. Need for Speed I (spilte ikke dette før 3'eren kom ut :p ).

5. Need for Speed Underground 2 (på grunn av friheten).

Alle de andre kommer på en delt sisteplass i søppeldunken!

Håper de greier å gjøre noe med det i "World".

Lenke til kommentar

Har null tro på NFS World :/

Skikkelig synd, tenkte umiddelbart på motor city online når jeg hørte om dette og ble kjempegira.

Dersom Black Box derimot fjerner de teite powerup'ene ser det plutselig mye mer interessant ut.

100% enig i det powerups-opplegget. Men har LITT tro på spillet allikevel faktisk. Har et lite håp om at man kan deaktivere powerups.

Litt merkelig når det ENDELIG høres ut som det kommer et bra NFS, så må de ødelegge det med ett eller annet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...