mobilen.no Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Tastelåsen deaktiverer vel alle tastene, også den på toppen, slik at man hadde sluppet å slått av og på telefonen når den ligger i lommen. Tastlås og av/på-knapp er samme tast. Den kan med andre ord ikke låses. tastlåsen var selvsagt akivert da vi la telefonen i lomma. likevel slo den seg av, og så på igjen. Ellers hadde den heller ikke spurt etter PIN, noe den gjorde uten at vi visste det. Da vi fisket opp telefonen var det allerede for sent. Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Dere vurderte ikke å aktivisere tastelåsen når dere dro den med dere ut på skitur? Dere trekker altså en telefon for at dere ikke fant tastelåsen? Tror heller dere kanskje burde trekke dere selv... Selvsagt var tastlåsen aktivert. Men den låser ikke tasten på toppen av telefonen, ettersom denne tasten er både strømbryter og tastlås. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ser at denne fikk en firer av itavisen også. Synd, jeg tror dette hadde vært en sprøtt bra telefon hadde SE valgt kapasitiv skjerm og Android. Utrolig kompakt, og har alt. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Når dere tester kamera(mobiler) hadde det vært fint om dere kunne si noe om den er rask i bruk. (Tiden det tar fra du bestemmer deg til å ta et bilde, til bildet er tatt). På alt for mange kameramobiler tar dette en evighet og ødelegger mye for bruken (motiv borte lenge før mobilen rekker å bli klar til å ta selve bildet). Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det skjedde under en skitur i Nordmarka. PUK-kode er ikke noe vi har for vane å pugge, så vi vil helst ikke tenke på hvordan det ville gått om vi lå med brukket bein og skulle bruke mobilen for å tilkalle hjelp Du trenger hverken pin,puk eller ha sim kort i tlf for å ringe etter hjelp! 112 kan du ringe uansett! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ang skituren og PUK kode problemet burde han nevnt hvilken dag det skjedde slik at vi kunne sjekket værmeldingen... Var det, som det har vært en del i vinter, 15-20 minusgrader er det ikke rart at en telefon kan oppføre seg rart! Og da burde heller telefonen få ros for at den faktisk virket og ikke var helt svart! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ang skituren og PUK kode problemet burde han nevnt hvilken dag det skjedde slik at vi kunne sjekket værmeldingen... Var det, som det har vært en del i vinter, 15-20 minusgrader er det ikke rart at en telefon kan oppføre seg rart! Og da burde heller telefonen få ros for at den faktisk virket og ikke var helt svart! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Mobilen.se kårer Vivaz til den beste S.60 telefonen, noen sinne, og det burde få det til å gå litt kaldt nedover ryggen på en viss Swang. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Touch Vivaz har touchskjerm basert på trykk (resistiv). Dagens versjon av Symbian har ikke støtte for noe annet. Det betyr at overflaten på skjermen er noe mykere enn på telefonen som har er berøringssensitive (kapasitive). Det betyr også at telefonen reagerer mer presis på trykk, samtidig som den er mindre egnet for strøk. Nokia x6 har da kapasitiv skjerm! Det samme har Omnia! Lenke til kommentar
poe Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Dere vurderte ikke å aktivisere tastelåsen når dere dro den med dere ut på skitur? Dere trekker altså en telefon for at dere ikke fant tastelåsen? Tror heller dere kanskje burde trekke dere selv... Selvsagt var tastlåsen aktivert. Men den låser ikke tasten på toppen av telefonen, ettersom denne tasten er både strømbryter og tastlås. Da tror jeg vi snakker om en bug som ikke skal være slik. Alle mine SE telefoner, med og uten felles tastelås/av-på tast, låser også denne tasten ved aktivering. Det vil altså være umulig å slå av telefonen før man deaktiverer tastelåsen. Nåværende telefoner dette fungerer på i husstanden, SE X1, SE X2 og SE Aino. Er du sikker på at du aktiverte tastelåsen? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har nå selv testet mobilen. Tastelåsen sperrer også power knappen. Telefonen jeg testet på har en firmware fra februar. Så dette er altså et ikke tema Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 har sony ercson og det dere sier er bare tull har sony ercson vivaz og hos meg får den ein rein 6 har også hatt nokia 5800 og den var det bare software problemer Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 har sony ericson vivaz og den er veldig god mobil og den slår iphone ned i støvlene kamra er ikke tregt og jeg vet hva jeg snakker om har hatt alle typer mobiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg