mobilen.no Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sony Ericsson Vivaz er en lekker mobiltelefon. Men kan den hevde seg som touch-mobil? Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Den kom den endelig ja Var skuffende dog, var det jeg var redd for. Er igjen usikker på hva som blir min neste telefon. Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Den kom den endelig ja Var skuffende dog, var det jeg var redd for. Er igjen usikker på hva som blir min neste telefon. Kjøp deg en HTC Legend eller HTC Desire med Android 2.1 og Sense 3.0 når de kommer nå i begynnelsen av april! Holder meg borte fra Symbian og WM telefoner. Jeg skal ha HTC Desire. :rolleyes: Endret 2. mars 2010 av Jofa Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Dagens symbian har ikke støtte for kapasitive skjermer, hva med Samsung omnia HD? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 SE X10 har vært veldig overbevisende av det jeg har prøvd, mistenker Heron min må vike for den når den kommer for salg Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bare synd HTC har så dårlige kamera. Hadde de vært bedre på den fronten hadde det ikke vært tvil. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Kommende mobiler som SE X10 og Samsung Wave er nok begge råere touch-mobiler, og disse har også bra video/kamera. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Tør ikke satse på at det kommer noe særlig med applikasjoner, eller at det blir noe langvarig satsning på Samsungs eget OS. X10 blir for stor. Mulig man kan satse på at SE kommer med en heftig oppgradering til Vivaz... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Kommer ikke til å kjøpe denne, holder meg til Nokia 5800 før jeg hopper rett over til Nokia N900. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Denne og N900 er vel i 2 vidt forskjellige segment. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Trøste og bære. La merke til at samme tester hadde gitt Samsung Jet og Omnia HD en sekser. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Her skurrer det. Her trekker dere plutselig for svakhetene i S60, noe dere ikke har for vane å gjøre når dere tester Nokia. Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Her skurrer det. Her trekker dere plutselig for svakhetene i S60, noe dere ikke har for vane å gjøre når dere tester Nokia. Du må nok lese testene av Nokias S60 5.th edition en gang til, Da vil du se at de samme svakhetene påpekes der. Nå skal Nokia ha kred for at de faktisk har gjort det mulig med kinetisk skrolling, noe Sony Ericsson ikke i samme grad har gjort. Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Trøste og bære. La merke til at samme tester hadde gitt Samsung Jet og Omnia HD en sekser. Og det fikk Ericsson T68 også. Her er det viktig å se på hva som fantes på markedet da disse mobilene ble testet. 16.32.6 hadde ikke gitt Hjallis gull på 10000 i Vancouver. Men Omnia er fremdeles raskere, har større skjerm, bedre batterikapasitet og bedre brukergrensesnitt enn Vivaz. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Vel, har ikke hatt Omnia HD selv, bare prøvd den litt. Men når mobil med samme egenskapene kommer i halv størrelse går det da fremover. Vil ikke si at Omnia HD er i samme klasse som denne en gang, da størrelses forskjellen er såpass stor. Bli som å teste Fiat Panda og Toyota Hilux mot hverandre. Slik jeg ser det er dette en uvanlig liten og lommevennlig touch mobil, sam allikevel er fullpakket av features. Det jeg derimot har hatt er Samsung Jet. Og når det gjelder denne vet jeg ikke en gang hvor jeg skal begynne. Søk litt på nettet og se hvor fornøyd folk er med denne Jeg har ikke tatt i Vivaz en gang, så om denne er god er tør jeg ikke uttale meg om. Ble bare skeptisk basert på tidligere omtale av telefon jeg har hatt. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hadde du ligget med brukket bein, og skjermen viser "tast puk kode" så kunne du tastet 112 og "ring".... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Dere vurderte ikke å aktivisere tastelåsen når dere dro den med dere ut på skitur? Dere trekker altså en telefon for at dere ikke fant tastelåsen? Tror heller dere kanskje burde trekke dere selv... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Deaktiverer tastelås også av/på knappen på toppen? Eller tenkte du på mysteriet med puk koden? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Tastelåsen deaktiverer vel alle tastene, også den på toppen, slik at man hadde sluppet å slått av og på telefonen når den ligger i lommen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Vel, i såfall sprøtt å jamre om dette da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg