Lakus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Noen burde ta patent på ordet "konsollifisering" og kreve royalties. Man kan bli millionær på sånt når alle bruker det som en half-assed unnskyldning fordi de ikke har noe spesifikt å komme med. (Konsoll-i-fisering. Lolz.) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Lakus: Med det mener du at å bruke 'ordet' konsollifisering er feil og at man likegodt bare kan si rett ut: "Utgiverne er for late til å lage to versjoner" ? Da er jeg selvsagt enig. Endret 2. mars 2010 av Martino Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Håper inderlig IW får pengene de (burde) ha® krav på, og at Activision blir sittende med skjegget i postkassa. IW er dyktige utviklere [selv om noen ikke liker enkelte av produktene deres] og har en brukermasse som er stor nok til at hva de enn lager, Call of Duty, Modern Warfare eller whatnot vil selge som varm, hakka hvetemøkk. Oh yes. Hvis det skulle bli tilfelle håper jeg Joe Everyman blir oppmerksom på dette og kan endre innstilling til en mer negativ en ovenfor Activision. Har virkelig ingenting til overs for dem om dagen. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 IW regnes som en av verdens beste utviklere og Modern Warfare 2 som en av tidenes fps shootere gjennom tidene. Utrolig at noen syntes det vraket av et spill er tidenes beste spør du meg. Med fantastiske Modern Warfare i bunn burde de klart å lage et supert spill, men neida, de måtte ødelegge det med konsollifisering og dårlige maps. Smaken baken delt, hele pakka. Jeg er på andre sia av rompa og nærmer meg nå 5 dager played og spiller vel egentlig mer og mer hver dag. Og med tanke på at jeg sjeldent møter på folk jeg husker å ha spilt med den siste uka så er det populært nok selv om jeg spiller en mode ganske få spiller. Må si jeg er egentlig ganske glad for at jeg får så mye ut av spillet. Er tydeligvis ikke alle som klarer det og det får være deres sorg. Når det gjelder konsollifiseringa. Eneste jeg oppfatter som konsollifisert er menyene. Og jeg har vært borti mye verre (GTA IV). I selve spillet syns jeg alt fungerer optimalt med tastatur og mus. Syns det var verre å få til alt av knapper i Bad Company 2. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Er enig i at spillet fungerer eksemplarisk, som alltid, in-game. Er bare verdens minste fan av matchmaking. Liker å sortere etter henholdsvis ping, players og gametype. Finne de få serverene hvor alt er perfekt og så spille mye på disse. Men når det er sagt er det nok mapsa som er det største aberet, eller heller kombinasjonen av dårlige maps og å ikke kunne velge før du allerede er i en lobby (og avogtil starter gamet med en gang)som gjør at jeg misliker spillet. Gameplay-messig er det jo ikke store forskjeller fra MW1, et spill jeg spiller den dag idag. Edit: De skulle jo forbedre spawning i dette spillet, men syntes det ble verre pga. mapså som omtrent tvinger deg til å campe for å få greie killstreaks da mapsa er laget slik at folk kan kommer overalt. Endret 2. mars 2010 av Martino Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 For meg går spawning greit. En gang iblant spawner du alene ved siden av en motstander, men det er så sjeldent at det ikke plager meg. Camping for killstreaks har sjeldent vært et problem da jeg gjerne spiller HQ HC med venner. Men har merka siste uka nå at det kommer inn noen som aktivt går for nuke og det har ikke blitt et problem enda. Bare et irritasjonsmoment. Hvorfor i alle dager har de lagt inn en bonus du får (som regel) etter å ha campa til deg 25(?) kills? Også bare avslutter den spillet og vi som ikke går for nuke, men leder solid taper kampen. Det er jo latterlig. Men igjen så er det en utrolig deilig følelse å skyte personen et par kills før han får nuken. Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Endelig noen som får sparken for å prakke på oss IWNet? mhm! Hackere 24/7 på mw2 -.- Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) MW2 er da ikke verdens beste shooter langt ifra bare fordi det solgte bra betyr ikke at det er et kvalitets spill tanken bak MW2 er bra men hvordan hele greia er pakket inn er jo helt forferdelig IWNET dårlig maps osv. Håper da at IW bryter med activison så fort det lar seg gjøre. Jeg tror activisionblizzard har blitt så store at de begynner å bli "Too big to fail" det som menes er jo at de tror de er så store at de ikke kan gå nedenom og hjem slik EA var for noen år siden. Endret 2. mars 2010 av Zimmer Lenke til kommentar
Slu Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Smilte litt for meg selv da jeg så denne nyheten, må jeg innrømme. Jeg er ikke noe fan av MW2. Eller skal jeg si Call of Arcade: Modern Glitchfare 2? ;P Ser frem til bedre tider med BC2. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Activision's New Plans For Call of Duty Include New Developer, New Genres Ser ut som Infinity Wards fikk finger'n. Og som resultat gikk to a toppsjefene. Vet ikke om jeg er glad, lei eller irritert. De klarte virkelig å tulle til MW2, det eneste Call of Duty spillet jeg ikke kjøpte, med dedikerte servere og mye annet tull. Men om dette var Activision eller Infinity Wards vet man jo ikke. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Activision's New Plans For Call of Duty Include New Developer, New Genres Ser ut som Infinity Wards fikk finger'n. Og som resultat gikk to a toppsjefene. Vet ikke om jeg er glad, lei eller irritert. De klarte virkelig å tulle til MW2, det eneste Call of Duty spillet jeg ikke kjøpte, med dedikerte servere og mye annet tull. Men om dette var Activision eller Infinity Wards vet man jo ikke. Det var garantert Activision som stod bak den avgjørelsen. Lenke til kommentar
Timeer Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det e sikkert ikke bare jeg som ønsker Bobby Kotick nesten alt vondt her i livet. Et menneske som er så til de grader et resultat av hvorfor kapitalismen går mot døden. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det er nå i alle fall imponerende hvor god jobb Activision har gjort med å ødelegge spillserier som tidligere har hatt høy anseelse. Omtrent i det EA skjønte at det var på tide å snu, og i det minste satse litt på kvalitet fremfor å bare pøse ut samme mølet år etter år, valgte Activision å kopiere EA på sitt verste. Jammen ser det ut til at de har klart å overgå dem også. Godt Bad Company 2 er her, og at DICE jobber med BF3 også. Tony Hawk's er det heller ikke så farlig med lenger, EA kom jo med noe langt bedre og mer innovativt da de lanserte SKATE. Jeg har i alle fall ikke spilt Tony Hawk's stort siden det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hyggelig å se at de fikk "fyken" for å kjempe mot de pengegriske sjefene da. Nå får man bare håpe at MW3 kommer med ny utgiver og bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå