SleepO Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg har tenkt til å sege min pc... den er ikke så bra men er litt modda... det som står i er abbit kt7a hovedkort 1333 athlon prosessor 512 mb sdram 40 G IBM hd geforce 2 ti500xp skjermkort.... Men i tilleg har jeg sigarett tenner og Bilsterio i den... bilsterioen er orginalt skoda annlegg :oops: ... men funker helt greit har bilder av den på http://metku.net/modgallery/detail.php?id=697 men de er ikke helt lette å se da... Lurer på hva jeg kan ta for den ca... Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 4000-5000 vist du finner en som synst det er sinnsykt tøft med stereo i pcen vist ikke så under 4000 ? 3000 kansje :-? vist du er heldig da.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Skal vedde på at du kan håve inn for den på qxl... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg må avlive myten at du får mye for en "drittmaskin", tviler sterkt at du kan ta noe spesielt mye for den maskinen der i det hele tatt, uansett hvem du selger til. Eneste som blir å betale mye for den må være en som har sovet i tre år i strekk. Men du kan da alltids prøve deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå