VEH_InnleggNO Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sivilisasjoner på frammarsj. Se filmen nå Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Fin teaser men den lider av en akutt mangel av Spock og hexagoner. Endret 3. mars 2010 av NordicGamer Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg håper at Nimoy virkelig er med. Forskningen blir ikke det samme uten han.. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Snadder med teaser da. Bra kvalitet på det cinematiske ihvertfall. Driver å spiller Civ4 for alt det er verdt - Venter i åndeløs spenning på femmern Alle trenger en Spock til å informere om forskningsresultatene sine. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har spilt Civilization mye, men hvem er Spock? Lenke til kommentar
Tha Horsefucka Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Fin teaser men den lider av en akutt mangel av Spock og hexagoner. Enig i den, hvis det skal lanseres i "høst", burde det vel være mulig å vise en ørliten snutt fra selve spillet Lenke til kommentar
Eerath Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Må innrømme jeg hadde håpet på litt gameplay, men var en fin teaser Gleder meg virkelig til dette. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har spilt Civilization mye, men hvem er Spock? Spock = Leonard Nimoy. Spock var navnet på karakteren han spilte i den originale Star Trek serien. Lenke til kommentar
raunchy Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 OMG, Captain Anderson fra Mass Effect har stemmen i introen, haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå