Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fra VG "Situasjonen i spillselskapet Infinity Ward, som nylig slapp salgs- og kritikersuksessen «Call of Duty: Modern Warfare 2», skal nå være svært så spent at selskapet fremtid kan være i fare:

 

Ifølge en kilde i selskapet som G4TV.com har vært i kontakt med, kom ikke selskapets to toppsjefer, Jason West og Vince Zampella, tilbake på jobb etter et møte med utgiver Activision mandag kveld norsk tid."

 

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=582212

 

1UP har også noe om saken:

 

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3178175

 

" A strange situation is reportedly unfolding at Infinity Ward's offices. G4 is reporting that "a bunch of bouncer-types" recently appeared outside of the Modern Warfare 2 developer's offices, and were unwilling to disclose why they were there."

 

Hva tror dere på bruket skjer innad i IW om dagen?. Man skulle jo tro at de fleste satt trygt etter det massive salget av MW2?. Eller er det noen i activision Blizz som ikke liker hva IW gjør om dagen?.

 

EDIT#1: Mer informasjon.

 

http://g4tv.com/thefeed/blog/post/702911/Security-Appears-Unannounced-At-Infinity-Ward-Studio-Heads-Missing-Staff-Freaked-Out-.html

 

http://kotaku.com/5483348/report-strange-things-are-afoot-at-infinity-ward-president-ousted

 

"Jason West: Is drinking, also no longer employed"

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

tror activision beskylte dem for kontraktbrudd og brudd på taushetsplikt elns, husker ikke hvor jeg leste det. bare bra at IW krangler med activision. er vel de som fikk iw til å lage drittspillet cod6.

 

Det er tydelig at du har noe imot Modern Warfare 2. Selv digger jeg spillet, godt med en spennende fortsettelse på historien fra Modern Warfare. Men det er jo min egen mening, men som sagt, du legger ikke skjul på at du ikke er spesielt begeistret. Hva er det som er problemet med spillet, jeg har gjerne lyst til å vite det :)

Lenke til kommentar

tror activision beskylte dem for kontraktbrudd og brudd på taushetsplikt elns, husker ikke hvor jeg leste det. bare bra at IW krangler med activision. er vel de som fikk iw til å lage drittspillet cod6.

 

Det er tydelig at du har noe imot Modern Warfare 2. Selv digger jeg spillet, godt med en spennende fortsettelse på historien fra Modern Warfare. Men det er jo min egen mening, men som sagt, du legger ikke skjul på at du ikke er spesielt begeistret. Hva er det som er problemet med spillet, jeg har gjerne lyst til å vite det :)

Det merkelige er det at han fortsatt dukker opp på klantreninger og spiller med oss, enda han slenger så mye dritt om spillet. ;)

Lenke til kommentar

tror activision beskylte dem for kontraktbrudd og brudd på taushetsplikt elns, husker ikke hvor jeg leste det. bare bra at IW krangler med activision. er vel de som fikk iw til å lage drittspillet cod6.

 

Det er tydelig at du har noe imot Modern Warfare 2. Selv digger jeg spillet, godt med en spennende fortsettelse på historien fra Modern Warfare. Men det er jo min egen mening, men som sagt, du legger ikke skjul på at du ikke er spesielt begeistret. Hva er det som er problemet med spillet, jeg har gjerne lyst til å vite det :)

Det merkelige er det at han fortsatt dukker opp på klantreninger og spiller med oss, enda han slenger så mye dritt om spillet. ;)

hehe, irriterer meg bare at spillet kunne vært så mye bedre :p (dedikerte servere) sorry at jeg ikke har vært på de siste treningene, har hatt litt å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nye oppsigelser i Infinity Ward

 

Det er sjefsdesigner Todd Alderman, som har vært involvert flerspillerdelen og historien, og Francesco Gigliotti, som har vært sjefen for software som nå slutter.

 

Alderman og Gigliotti har jobbet for studioet i henholdsvis åtte og syv år.

 

Grunnen til avskjeden er fremdeles ukjent, men en kilde har fortalt Kotaku.com at de selv har valgt å si opp jobbene sine.

Endret av Mr 170
Lenke til kommentar

Tilsammen 9 personer har sagt opp jobben i IW: Infinity Ward Suffers Another Wave of Staff Walkouts

 

Three Infinity Ward devs left the company yesterday, all of which were also key team members. Senior Animator Bruce Ferriz left to join Big Red Button Entertainment in Santa Monica while experienced programmer Jon Shiring and Lead Designer Mackey McCandlish also quit the company separately.

 

Today, another four staff members have joined the wave of walkouts. Steve Fukuda, Zied Reike, programmer Rayme Vinson and lead artist Chris Cherubini.

 

Activision ftw!

Endret av Mr 170
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...