Gå til innhold

Crash team racing på psn bra?

Anbefalte innlegg

Noen som har testet ut Crash team racing på ps3? lurer litt på skjermbildet osv.

Fyller spillet opp hele skjermen eller blir det mindre på større skjermer?

har en 40" flatskjerm å elsker det spillet. men vil ikke kjøpe det vis det blir "ramme" rundt:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt et spill verd å få tak i. Jeg mener det skal fylle hele skjermen men jeg er ikke 100% sikker, det gjør ikke det på PSPen så jeg er litt usikker. Har lastet det ned så kan prøve å sjekke det senere om jeg husker.

Lenke til kommentar

Absolutt et spill verd å få tak i. Jeg mener det skal fylle hele skjermen men jeg er ikke 100% sikker, det gjør ikke det på PSPen så jeg er litt usikker. Har lastet det ned så kan prøve å sjekke det senere om jeg husker.

hey! har du fått testet det?:)

Lenke til kommentar

hey! har du fått testet det?:)

Beklager det gikk helt i glemmeboken. på HD TVen min fyller hele skjermen seg opp med unntakk av en rundt 1-2cm fra hver kant. Men nå har jeg kun 32 tommers tv men det er absolutt ikke merkbart på min tv iallefall. Så det fyller seg ikke like bra som ps3 spill som fyller hele skjermen. Men det er likevel ikke mye av skjermen som krympes ned. Kan kanskje være annerledes dersom du har et mye større tv enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...