Gå til innhold

Hjelp til trening av overkroppen

Anbefalte innlegg

Hei, er 185cm høg og 55kg. Ut i fra det kan dere nok se at jeg er nokså tynn. Klarer ikke spise meg opp i vekt så jeg lurer på om noen har noen tips til og bare bli litt kraftigere i overkroppen. Har ikke peiling på hvor jeg skal begynne. Hvilke øvelser bør jeg gjøre og hva bør jeg spise? Bare kom med alt dere har :) Håpet er bare og bli litt bredere over skuldrene uten og ofre alt for mange timer.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg var ca. likedan som deg da jeg var yngre. Det jeg gjorde var å kjøpe en gainer, og øke matinntaket kraftig + trene annenhver dag. Jeg spiste 4 ganger dagen, spiste meg mett! og drakk gainer mellom hvert måltid. På denne måten økte jeg vekt kjapt, både i muskler og fett. Fettet er ikke noe å tenke på, da det er veldig lett å trene vekk dersom man er som oss, og veldig tynne fra før.

Lenke til kommentar

Foreslår du går på ett trenings studio og får hjelp fra en av trenerne der slik at dere kan bli enige om mål og ett trenings opplegg som gir deg en god og stødig økning som tiden går. Ikke gå på den evige "trene overkroppen" fella som alle unge gutter går i og bare kjør bryst og lats. Få ett skikkelig trenings program som dekker alt og hør med de om kosttilskudd og gainers slik som tidligere nevnt. Husk at man blir ikke svær på en uke heller!.

Lykke til.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...