Joachim_F Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 King's Quest-prosjektet er stanset etter åtte års utvikling. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 For en skandale. Skjønner ikke hva de har å tjene på dette. :wacko: Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Totalt unødvendig fra Activisons sin side >_> Hva er poenget? Dette hadde jo laget ny blest rundt KQ som kunne ha kommet dem til nytte hvis de bestemmer seg for å lage en oppfølger i framtiden (som de ikke har noen planer om) Kjipt for TSL utviklerne å bli sparka i ballene på denna måten, får håpe at Activision kommer til fornuft. Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det må ha gått en god del år siden jeg så de første skjermbildene og ble imponert over hva amatører kunne få til. For et antiklimaks dette er isåfall! De laget vel spillet så tett opp til kings quest fordi de fikk tillatelse i utgangspunktet?... kings quest har vært dødt i over ett tiår og de unner ikke fansen dette engang? Lenke til kommentar
Suram Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det er jo to muligheter her da. Enten så er Activision i gang med å intensivere PR kampanjen sin for å stadfeste seg som den største bølla i skolegården, eller så har de planer om å lage noe eget med IPen. Eventuelt kan det hende at de ikke likte det utviklerne holdt på med (altså dårlig PR for IPen) Men det peker jo igjen til at de har planer for IPen videre vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg skulle likt å vite hvilke argumenter Activision Blizzard bruker for å nekte denne fan-made utgivelsen. At det er penger det er snakk om er et selvfølge, men i hvilken sammenheng? For meg virker det helt unødvendig med mindre Activision Blizzard har planer om å gjøre noe med serien i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Eerath Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Makan til tåpelig avgjørelse da. Skandale! Lenke til kommentar
netsirk Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Patetisk av Activision. Link til petition: http://www.petitionspot.com/petitions/savetsl/ Endret 1. mars 2010 av Ole Brumm Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg forstår at man vil tjene mest mulig penger, men dette her er ren og skjær idioti, hvem i alle dager gidder stoppe et fan prosjekt som har jobbet med spillet i 8år? Det finnes ikke ord som beskriver det en gang. Håper activision og deres herlige leder får en smertefull død. Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Activision Blizzard har blitt det nye Electronic Arts. Som stor fan av King's Quest serien så er dette et stort nederlag uten like. Lenke til kommentar
Albie Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Men nå blir det utgitt likevel "In a wonderful turn of events, Activision reached out to the Phoenix Online team a few months ago with a desire to revisit their decision regarding The Silver Lining. After negotiations, the C&D has been officially rescinded, and Phoenix Online has been granted a non-commercial license to release The Silver Lining!" Spillet blir gitt ut i episoder i løpet av 2010 - den første kommer om ca 2 uker. Bra timet med sommerferien! Endret 27. juni 2010 av Albie Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Dette var jo ein fantastisk nyhet å våkne opp til Endret 27. juni 2010 av Belzebob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå