VEH_InnleggNO Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Just Cause 2 får demo om noen få dager. Les hele saken Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kommer garantert til å ta en titt på demoen, har fryktelig lyst på dette spillet ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Wiiiiii jeg gleder meg! Er det forresten en MP-del, eller er det bare SP? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Yes! Blir godt med en forsmak for å korte ned ventetiden. Jeg har ventet på dette lenge. Long live realism fun! Ingen multiplayer støtte. Endret 1. mars 2010 av Fenix Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Vil denne demoen bli tilgjengelig for sølv-medlemmer etter om lag en uke, eller vil den være "gull-eksklusiv"? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg elsker overdrevne sandbox-spill, så jeg gleder meg til å teste demoen. 1'ern ga meg ikke mersmak, men 2'ern ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
Curver Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Får vel prøve BÅDE pc versjonen og xbox versjonen da... Gleder meg som en baby Blir jo et dillema da... BF BC 2 og dette.. Snart kommer jo god of war også da.. Hakke penger til dette Vent litt med å produser a! Endret 2. mars 2010 av Curver Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 På amme dag som Bad Company 2 blir å finne i butikkene. Vel, en demo kan da ikke bruke så mye tid. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har de laget ett nytt kart bare for demoen, eller er stedet innad i selve spillet? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 På amme dag som Bad Company 2 blir å finne i butikkene. Vel, en demo kan da ikke bruke så mye tid. Godt å se at du tar spill GODT inn til brystet Lakus, kanskje litt for godt. Må vel få tid til dette uansett om jeg får BF:BC2 den dagen eller ikke. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Grafikken så veldig utdatert ut :S...nesten firkanta hjul jo Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tror dette spillet kan by på en god del såkalte "good times". En blanding av GTA, Saint's Row og Crackdown på steroider. Gleder meg til å se hvor bra det er skrudd sammen! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Grafikken så veldig utdatert ut :S...nesten firkanta hjul jo Ser dette veldig utdatert ut? Tror du trenger briller jeg. Endret 1. mars 2010 av Fenix Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Utdatert? Grafikken er jo herlig! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Man kan ikke forvente at sandbox-spill vil ha grafikk på nivå med Crysis. Jeg synes at Just Cause 2 ser bra ut jeg. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ser fram til dette her også! Lite med interessante spill i det siste syntes jeg.. På tide! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bad Company 2, God of war 3, Perfect Dark og dette? SHIT, what to do Jaja, har ihvertfall 13 dager å game Battlefield på før God of war 3 kommer! Får kjøpe dette her litt i ettertid om demoen faller i smak. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Gta IV mapet der er på ca. 5km2 Just Cause 2 er bare på 1000km2 Dem har snakket om å komme med multiplayer, man ATM er det ikke multiplayer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Skal bli fint med en demo for å sjekke hvor bra spillet kjører på pcn. Dette er et garantert kjøp, og det blir godt med en liten smakebit. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Når idag kommer demoen? :S Kunne ikke finne noe nå ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå