Cloudemyx Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hos meg står datoen på 29/4 og klokka er 20:33... Virker det eller er den fortsatt føkket? Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Datoen var ganske feil, men nå får jeg logga på psn og starta opp fifa så da regner jeg med det er i orden Endret 2. mars 2010 av Terjee Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ah, nå funker alt perfekt igjen. Sony var rimelig heldige nå.. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvor heldige de er får vise seg. Det kan fremdeles oppstå problemer i ettertid. Datoen mellom maskinvaren og OS-et vil alltid være forskjellig nå. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Nå er alt i orden hos meg, men klokka har stilt seg til en tilfeldig dato i 2020. Endret 2. mars 2010 av Spartakus Lenke til kommentar
Eiriklind Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Når eg starta ps3en og såg at PSN virka var klokka mi og heilt feil. Eg berre for inn på tid instillingar og valgte "still klokken manuelt over internett" og da vart klokka på min ps3 heilt rett. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ser ut til at feilen jeg hadde med Heavy Rain ikke var relatert til dette problemet. Kan fremdeles ikke laste inn lagringen min. Mulig det å laste inn det forrige kapittelet er nok til å løse det. Skal prøve det senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå