Joachim_F Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 PS3-brukere verden over opplever store problemer. Les hele saken Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Så ingen onlinespilling? Kanskje verd å betale 250,- i året for XBL likevel da.. Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Så ingen onlinespilling? Kanskje verd å betale 250,- i året for XBL likevel da.. Det var da veldig, det er snakk om 1 dag.. Vist ikke du kan holde deg unna onlinespilling i 1 dag bør du kanskje heller bruke de 250 kronene på profesjonell hjelp... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg ble logget ut av PSN når jeg skulle godta en venneforespørsel i går kveld, og fikk ikke logget på i etterkant. Skjedde vel i 20-21 tiden. Har en PS3 Slim. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Logget på i 6-7tia og hadde null problem med å logge på. Eneste problemet jeg har hatt med PSN er onlinespilling på Bad Company 2 demoen, noe som selvfølgelig oppstod da jeg skulle teste lydanlegget jeg nettopp hadde fikset opp... Nevertheless, Aliens VS Predator ble mer skummelt :S Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Så ingen onlinespilling? Kanskje verd å betale 250,- i året for XBL likevel da.. Selvfølgelig måtte trolla komme fram. Buggen hadde vel vore der uansett betalt online eller ei. Får håpe dei er kjappe med ei oppdatering. Endret 1. mars 2010 av Belzebob Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Evt. så fører det til en bedre tjeneste? Man får det man betaler for osv.. Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Enda en xbox vs ps diskusjon! hurra! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Evt. så fører det til en bedre tjeneste? Man får det man betaler for osv.. Dette er etter alt å dømme et problem med den interne klokken til PS3-maskinen. Ikke et PSN-problem som sådan. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har ikke PS3 lært seg klokka ennå? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ikke noe som plager meg noen særlig den bugen her. Så lenge PSN er gratis så skal jeg ikke klage. Hadde dette skjedd med noe jeg betaler verdifulle kroner for ville saken vært en helt annen. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg fikk en feilmelding ja. I tillegg til at Flower-themet jeg hadde lastet ned plutselig ikke fungerte... Lenke til kommentar
Starscream1 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jess der kom feilmeldingen. Jeg kan ikke spille noen spill engang pga det elendige trophy systemet til PS 3. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Y2K kom 10 år og 3 måner for seint hos sony Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ikke noe som plager meg noen særlig den bugen her. Så lenge PSN er gratis så skal jeg ikke klage. Hadde dette skjedd med noe jeg betaler verdifulle kroner for ville saken vært en helt annen. Problemet ligger i ikke hos PSN, men i selve PS3-maskina. Resultatet er at den nekter å starte spill selv om maskina er offline, både spill på disk og nedlastbare spill har problemer. Jeg fikk selv tak i Heavy Rain i dag, men får altså ikke lov å spille det. Noen spill, i alle fall de uten trophies ser ut til å virke. Lenke til kommentar
RedHammer750 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Samme problem her, prøvde å sette datoen manuellt (Ikke at jeg trodde det kom til å funke.) alas to no avail, så på tide å starte opp 360`n Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jo det har den? Har den? Hvorfor failern hardt pga en skuddårsdag da? Tidsregning er vanskelige saker... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Problemet ligger i ikke hos PSN, men i selve PS3-maskina. Resultatet er at den nekter å starte spill selv om maskina er offline, både spill på disk og nedlastbare spill har problemer. Jeg fikk selv tak i Heavy Rain i dag, men får altså ikke lov å spille det. Noen spill, i alle fall de uten trophies ser ut til å virke. Virkelig! Jeg spiller Heavy Rain akkurat nå. Merker ingenting til denne bugen jeg. Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det er kun de eldste ps3-maskinene som er rammet. Har man PS3 Slim, virker alt som normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå