Joachim_F Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvem trenger realisme når man får gigantiske eksplosjoner? Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Dette spillet ser bare utrolig morro ut å spille . Lenke til kommentar
Flankhard Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 "Er det en ting jeg har å utsette på kjøretøyene i Just Cause 2, er det kjøremodellen til bilene." Trist å høre. Kjøremodellen var definitivt det første spillets svake punkt også. Det var rett og slett håpløst elendig å kjøre bil. Helikopter og fly fungerte derimot helt greit og så snart jeg fikk tilgang til disse, satte jeg meg ikke inn i en bil igjen uten at det var siste utvei. Har vell sansynligvis ikke brukt for biler i 2'eren heller, men synd at ikke dette er fikset. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Eneste jeg synes er litt synd er at de har droppet det morsomme coverdesignet fra originalen og gått over til et intetsigende og generisk actioncover. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Høres bra ut dette. Litt kjipt at kjøremodellen ikke er på topp, men jeg kommer nok til å stå på taket av bilene, mer enn jeg kommer til å sitte i dem. Gleder meg uansett. Lenke til kommentar
SkeletonKey_InnleggNO Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Synes det er få actionspill som klarer dette med kjøremodellen. Det blir sjelden perfekt. Er enig i at den var ganske svak i eneren, men det var et herlig spill. Ettersom jeg er en av dem som likte det første spillet, kan jeg vel ikke bli skuffet av dette. Ser utrolig mye mer lovende ut:) Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Gleder meg til torsdag når demoen kommer ut, så jeg får testet dette! Ser veldig lovende ut! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Denne fulle svensken som har havnet i grøfta i spillet må jo nesten være basert på tidligere Gizmondo sjef Stefan Eriksson som i 2006 totalvraket sin svindyre Ferrari Enzo når han i en mildt sagt beruset tilstand klarte å treffe en lyktestolpe i en fart av 320 Km/t på en Highway i California. Jeg ser ikke bort fra at de svenske utviklerne av dette spillet har lagt inn en slik referanse for å kødde litt med den skandaleomsuste Eriksson. Endret 1. mars 2010 av Kuff1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Gleder meg Forhåndsbestilt det, blir bra Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Venter spent på gamer.no sin anmeldelse, for jeg er virkelig ikke sikker på om jeg skal ha dette eller ei. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Gleder meg til dette.... Men er redd at det fort kan bli som Mercenaries 2. Der gikk jeg for lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå