Gå til innhold

Free MMORPG

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har spillt WoW en stund. Men tok så en pause. Jeg vil gjerne nå begynne med et spill igjen, men vil ikke betale 100-200 kr i måndten for det. Jeg var derfor gjerne ute etter et gratis spill.

Jeg var svært fornøyd med Wow og likte godt at det var 2 lag så jeg lurte på om, Det fantes noen gratis spill med to forskjellige raser/lag?

Uansett er jeg interessert i og høre deres meninger om gratis spill, noen spesielt bra og e.v.t hvorfor?

-Mikkel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg foreslår at du kjekker ut allods online, et nytt F2P (free 2 play) mmo fra russland som har ganske mange likheter med wow, men også ganske mange unike ting. som at man kan få skip og gå rundt å kjempe i verdens rommet.

der er det 2 factions mot hverandre, league og empire. league består av humans, elfs og gibbelings menst empire består av humans de og, orcer og arisen. det er pvp over forskjellige allods som er øyer av en verden som ble ødelagt også er det pvp hvor man flyr rundt på skipene og angriper skip fra den andre factionen og looter skipet før man skyter det ned.

grafikken er rimelig bra og det er masse å gjøre og har en ganske stor spiller base, gikk nettopp ut i open beta og.

eg spiller på den europeiske serveren ISA der kor nicket er Sharun og er en female human på league siden.

du kan lese mer om det her på tråden eg lagde om det: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=11062&st=0

håper dette hjalp og visst du vil spille er det bare å whispre meg ;)

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

ikke som eg vet om i værtfall, men ka skal du egentlig med det? visst du går inn på mappen (hotkey M) så viser det jo quest ikon der du skal og visst du tar pekeren opp på det ikonet forteller det deg hva du skal gjøre og. så er ganske enkelt egentlig :p

Lenke til kommentar

ikke som eg vet om i værtfall, men ka skal du egentlig med det? visst du går inn på mappen (hotkey M) så viser det jo quest ikon der du skal og visst du tar pekeren opp på det ikonet forteller det deg hva du skal gjøre og. så er ganske enkelt egentlig :p

Finner ingen quest ikon på mapen min :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...