Fi5kuS Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hellau forumbuds! Skal selge en Xbox360, en nokså gammel en. Kjøpte den sommer 2006 slik at den ikke har noen HDMI inngang. Fikk PROD forrige sommer, men dette ble fikset ved at jeg sendte den til Microsoft. Specs: - 20GB harddisk - 1 stk kontroll - Komponent (Ingen HDMI inngang) Hvor mye kan jeg få for dette skrapet? Hvor har jeg størst sjanse for og får solgt det? Finn, QXL? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Ville sagt 900,- for den. Solgte samme typen, men med VGA kabel og 120 gb HDD og fikk 1200,- Er det ikke uansett sweet å ha en ekstra da? Kjøp deg en vga kabel og sett box nr 2 ved siden av pcen heller. Så kan du bruke den med en pcskjerm og kose deg med arcade spill i ny og ne. edit: bare sett en sum, og vil ingen ha den, sett den ned med 100 spenn. Min erfaring fra finn er at du bør tilby god service og billig pris (under hva alle andre idiotene gjør), da får du hvert fall solgt det du prøver å selge. Endret 27. februar 2010 av PaulKemp Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Du vet ikke hvor en kan få kjøpt 60GB versjon av Xbox360? Med HDMI.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Tenker du på nett eller i butikk? Uansett så skal det stå rimelig klart merket at det er 60GB harddisken som følger med, enten på pakken eller i beskrivelsen. Ellers kommer alle Xboxer nå med HDMI så det er ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Tenker du på nett eller i butikk? Uansett så skal det stå rimelig klart merket at det er 60GB harddisken som følger med, enten på pakken eller i beskrivelsen. Ellers kommer alle Xboxer nå med HDMI så det er ikke noe å bekymre seg for. Nei uannsett, men ser ikke at det selges 60GB versjonen noen plass lenger.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nei, det var vel snakk om at Premium/Pro-pakken skulle fases ut og at det kun skulle være igjen Arcade og Elite. Kan egentlig ikke fatte hvorfor de ikke bare legger med en harddisk i Arcade-pakken og sier til utviklerne at de nå kan bruke litt harddiskplass til spillene sine. Det vil tross alt bli trangere og trangere på DVD-plater fremover. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Nei, det var vel snakk om at Premium/Pro-pakken skulle fases ut og at det kun skulle være igjen Arcade og Elite. Kan egentlig ikke fatte hvorfor de ikke bare legger med en harddisk i Arcade-pakken og sier til utviklerne at de nå kan bruke litt harddiskplass til spillene sine. Det vil tross alt bli trangere og trangere på DVD-plater fremover. Jeg sitter med 20GB versjonen, uten HDMI, og fikk bare installert den ene platen til Mass Effect 2. Holder på å bli gal av den susinga..................! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 vel, en xbox elite koster kun 1900kr så det er jo bare 5 timer overtid å jobbe for å ordne det. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 vel, en xbox elite koster kun 1900kr så det er jo bare 5 timer overtid å jobbe for å ordne det. Ja er klar over det, og noen mener jeg kan få 900kr for min gamle Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Evt kan du jo høre med gamestop da, de har brukte eliter der inne som de selger billigere. Vet ikke hvor mye du får for den gamle hos Gamestop, men det kan jo hende de har en med 60 gb hdd. Jeg mener du kan prøve å få 900,-, men jeg øsnker deg lykke til! Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Evt kan du jo høre med gamestop da, de har brukte eliter der inne som de selger billigere. Vet ikke hvor mye du får for den gamle hos Gamestop, men det kan jo hende de har en med 60 gb hdd. Jeg mener du kan prøve å få 900,-, men jeg øsnker deg lykke til! Må jeg gå til en random gamestop butikk eller har de noen nett ordninger? Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Må jeg gå til en random gamestop butikk eller har de noen nett ordninger? Du må fysisk innom. Gamestops nettnivå ligger et sted mellom null og ingenting. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Må jeg gå til en random gamestop butikk eller har de noen nett ordninger? Du må fysisk innom. Gamestops nettnivå ligger et sted mellom null og ingenting. Thanks, eneste problem er at det finnes ingen gamestop butikk i Tromsø lol, sux. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Thanks, eneste problem er at det finnes ingen gamestop butikk i Tromsø lol, sux. Så lenge du ikke bundler med alt mulig rart, spesielt spill, men tilbyr en komplett xbox (box, hdd, 1 kontroller), til en hyggelig pris, skulle jeg tro det var lettere å få solgt på qxl/finn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå