Steamed Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hallo. Jeg laget en source dedicated server. Så lastet jeg ned mani admin plugin. Jeg går in-game på serveren og skriver i chat "nextmap" Det står hva som er neste map. Det virker. Jeg skrev i console Bind alt admin Men når jeg trykker alt står det: You are not authorised to run the command admin! Hva skal jeg gjøre så den "skjønner" at jeg er admin ? Lenke til kommentar
Edollo Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Det kan være at du ikke har fått addet deg selv som admin ordentlig. Steam id må puttes in i den filen som kalles "clients" og du må adde flags ettersom hva slags admin du skal ha. Dette trenger bare du og gjøre ettersom du senere kan adde venner og lignende in-game. Men en enkel måte for å sjekke at du har admin er og skrive i chatten @menu eller @admin. Hvis du trenger mer hjelp med og adde "clients" så får du bare si ifra;) Driver og lager egene servere for andre spillere mot penger så kan dette veldig godt;) Cheers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå