Joachim_F Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Trenger du noe å fylle den siste februarhelga med? Les hele saken Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 http://www.crypticsea.com/anewzero/ Bra, gratis, og under en megabyte. Eneste som mangler er flere folk på multiplayer Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 yaaay, der kom allods online inn ja. dåkkar gjor opp for det ja og god artikkel er det og. Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Må si meg imponert over Allods, ja. Selv de daffeste EA-melkekyr overlever nå gjennom en 15 minutters prøvetid her, så å finne et spill som ikke en gang blir ferdig installert før det ryker ut er ganske sjelden. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Lazy Raiders ser koselig ut. En prislapp på 800 MSP og opplåsbare avatar awards gjør at spillet frister mer og mer. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Enten har Epic gjort akkurat det dere håpte de ikke ville gjøre, eller så har dere en feil i URL-en - får bare beskjed om at Jazz Jackrabbit-prosjektet er borte når jeg trykker på linken. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Og da var Jazz Jackrabbit tatt ned av Epic Games... Utrolig :rolleyes: Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ja det er virkelig utrolig. Det er ingen som verken tjener eller taper penger på et slikt prosjekt. <_< Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja det er virkelig utrolig. Det er ingen som verken tjener eller taper penger på et slikt prosjekt. <_< Bortsett fra at en tilfeldig person på internett bruker varemerket til Epic - noe de kanskje har lyst til å styre selv (så vidt jeg husker er de vel også nødt til å forsvare varemerket sitt forholdsvis aggresivt for at det skal holdes ved like i følge amerikansk lov). Jeg tror ikke det hadde vært noe problem om de brukte et annet navn og bare fikk det omtalt som en spirituell oppfølger - og ikke brukte navnet rett på produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå