Gå til innhold

Hvem bør velges?


Anbefalte innlegg

"hvem pc" du skal velge? du mener vel kanskje "hvilken pc"?

 

Ikke spill dum a!! Du vet hva han mener.

Han kan kjøss meg skrive norsk da :evil: Hvem omfatter en person eller noe organisk! Hvilken omfatter en ting... Så lær norsk :-?

 

Latterlig.. men trekker tilbake utsagnet mitt, er bare så lei folk som spiller dumme bare for å pirke på folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg var litt for kjapp på tastene da jeg skrev at Abit er bedre enn MSI, formulerte meg veldig feil, men uansett så er i mine øyne Abit et mere stabilt kort enn MSI kortene. Dessuten er Abit korta mye bedre til å klokke med synes jeg, hadde et MSI kort her på en Xp1800 og med det kortet klarte jeg ikke kjøre 200+ FSB engang, Ikke at jeg er værsting uberclocker, faktisk nesten rookie i OC verden. Eller sist jeg drev med det så var celeronA VÆRSTING AV VÆRSTINGENE. Men etter mine erfaringer og kjennskap velger jeg ABit foran MSI.

Lenke til kommentar

må nesten si at grensen til idioti går der, han sier at abit er bedre enn msi?

Hva har gigabyte og DFI med msi og abit å gjøre?

Må nesten si det er på grensen til idioti å si "at grensen av idioti går der".

Det var angående nforce2-hk og utsagnet om at "ABIT ER BEST". Noe jeg forøvrig må si meg uenig i. Av alle de 5 socketA-hovedkortene jeg har hatt, har det faktisk vært ECS K7S5A som fungerte best!

Lenke til kommentar

må nesten si at grensen til idioti går der, han sier at abit er bedre enn msi?

Hva har gigabyte og DFI med msi og abit å gjøre?

Må nesten si det er på grensen til idioti å si "at grensen av idioti går der".

Det var angående nforce2-hk og utsagnet om at "ABIT ER BEST". Noe jeg forøvrig må si meg uenig i. Av alle de 5 socketA-hovedkortene jeg har hatt, har det faktisk vært ECS K7S5A som fungerte best!

Jeg sa ikke hvem som var best, gjorde jeg?

hvis du ser på det på en annen måte, bare et eksempel, ikke deng meg for det :)

 

si at en kar lurer på hvem av 2500+ og 2800+ som har best overklokkings potensiale også spretter det inn en kar og sier;

INTEL ER BEST! :woot:

 

Akkurat som abit mot msi så kommer en med gigabyte!?

skjønner brått ikke stort lenger jeg nå da :roll:

 

Edit: dessuten så kan man umulig ta en kar så allvorlig når du ser han er verdens største tilhenger av THG, èn test sier ingenting, flere tester som backer hverandre opp sier alt!

Lenke til kommentar

jeg tror jeg går for denne pcen som kitbaya satt opp!, men med 1 ram brikke!

 

- AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz 333 MHz bus

Socket A (Barton) prosessor, 512kb BOXED 955,00

 

-Abit NF7 V2.0 Hovedkort for Socket A DDR

nForce2 Ultra400/MCP, ATX,USB2.0,LAN 864,00

 

- TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5

32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) 878,00

 

- Asus CD-brenner IDE 52x/24x/52x

CRW-5224A, Intern Retail (FlextraLink) 450,00

 

- Q-Tec Midi tower ATX 6024MD, Sort

Pro Line, m/350W AMD/P4 450,00

 

- Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128MB DDR

AGP, ATI 9600, DVI-I, TV-Out, Retail 1 164,00

 

- Maxtor IDE ATA-133 120GB 7200RPM

DiamondMax Plus 9 996,00

 

- ADi 17" CRT MicroScan V77 TCO-99

Bild 0,27dp

 

sum 6 854,00

Lenke til kommentar
Ikke spill dum a!! Du vet hva han mener.

 

hva, kaller du meg for "a"? hvilken frekkhet.

 

spam???(som jeg også deltar i nå)

 

hva med spam? har du fått mailer med tilbud på penis-forstørrende piller, kniver som skjærer gjennom marg og ben, eller sixpack-muskelskygge-sjablong som du legger på magen når du soler deg? bryr vi oss?

 

Slike folk skal til for aa ødelegge hw forumet, er ny her alt virket greit til en UNGE som du kommer og pirker på folk! Altså du psilocybe

 

Men, kitbay2000 enig med deg, heller Abit foran MSI..! Bedre å klokke =)

Lenke til kommentar

Har noen av dere sett på psilocybe's side?

 

Nærmere bestemt der det står

Små, generelle snutter med Jørgen-informasjon:

 

Jeg blir lettere hysterisk når jeg ser skrivefeil (spesielt når noen bruker ordet 'hvem' om gjenstander (fnurr!)) og sms-språk.

 

Skjønner dere mannen nå?

 

BTW; FrenChie, ser ikke på det som "ødlegging av hw forumet" at man blir rettet på.

Lenke til kommentar

er en liten asus man jeg da :D

Andatech hadde en liten roundup av nforce 2 kort.

roundup-en[/url]"]It was a tough call choosing between the Chaintech 7NJS and the ASUS A7N8X Deluxe, but eventually we decided to choose the ASUS A7N8X Deluxe for best power user motherboard in the Athlon XP market. Thus the ASUS A7N8X Deluxe won our Editor's Choice Silver Award for best high-end motherboard for the Athlon XP platform. With features like USB 2.0, FireWire, Serial ATA RAID and dual LAN (and all for a very reasonable price), we feel the ASUS A7N8X Deluxe is worthy of this award. This award does come with one caveat however; ASUS must improve their tech support policies, as their current non-response strategy is completely unacceptable. Very poor tech support is what kept ASUS from getting the Gold here.

 

The Chaintech 7NJS comes through with an honorable mention in the power user category. UPDATE 12/05/02 After some revaluation, we've decided that the ABIT NF7-S also deserves an honorable mention in the power user category. At the time of publishing, the ABIT NF7-S wasn't widely available (especially in the U.S.), but in recent hours has become available in limited quantities. That fact, in combination with revaluating the ABIT NF7-S' features has prompted us to give the ABIT NF7-S an honorable mention in the power user category.

 

The Editor's Choice Gold Award for best value motherboard goes to the Epox 8RDA+. The combination of speed, solid features and a bargain-basement price are what makes the Epox 8RDA+ our Editor's Choice Gold Award for best value motherboard in the Athlon XP market. It doesn't hurt that the Epox 8RDA+ ended up overclocking the best out of any other motherboard. Value users should also be pleased with Epox's excellent tech support and RMA policy.

 

The MSI K7N2-L and Leadtek K7NCR18D are fairly decent motherboards for the market they're targeted at, which is value to mid-range users. The MSI K7N2-L does come with a value price tag for the most part, but is significantly outclassed by the Epox 8RDA+ in performance (stock and overclocked speeds), customer service (tech support and RMA), availability, and even price. The Leadtek K7NCR18D is in a similar situation as the MSI K7N2-L. The Leadtek K7NCR18D is outclassed by the Epox 8RDA+ in performance (stock and overclocked speeds), customer service (tech support and RMA) and price at certain major online vendors.

 

Well we hope you enjoyed our coverage of these nForce2-based motherboards. Stay tuned for SiS 655, P4X600, 845PE and KT400A reviews soon.

nforce 2 er generelt sett bedre en kt600 løsningene.

Så gå for Asus A7N8X eller Epox 8RDA+ er nå mitt råd.

Ellers så er kitbay sitt forslag bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...